Tenta ;o

Hejsan Hoppsan.
Igår bokade jag tågbiljett hem :D Jippi, börjar faktiskt länta hem litegranna nu ;o Kände de idag då jag pluggade, knäppt tyst vare jag satt nergrävd i 3böcker två lösa papper och skrivböcker ;o kunde tillslut inte göra mycket satt bara och längtade till jag äntligen skulle få komma hem :D Dock är det 3månader kvar ;o sååå himla länge, men men de är väl bara o vänta och vänta anntar jag :)

Som sagt pluggat hela dagen, glömde äta xD haha (y) Slutade vid 7 och kom på att neh jag har ju inte äte nå idag ;s så jag gick och gjorde lite mat och sedan slutade jag med plugget och kollade på 2½män och sedan Idol, efterlyst och nu om nå överviktiga barn på tv ;o USCH, HUR kan föräldrar tillåta sina barn bli sådär stora upp till 300kg och de är 14-15år ? :s asså herregu..

Imorgon ska jag kliva upp ännu tidigare kl9 för att 10 ta bussen in till stan och träffa lite klasskamrater och gå igenom tentan och se om vi har synpunkter och sådär, ha lite feedback med varandra :) vi är 5st som ska träffas så de ska bli nice så man får se så man uppfattat allt rätt och om man har någon fråga till varandra eller så. :)

Nu ska jag snart sova eller om 20min efter programmet, då blire borsta tänder och hopp i säng :D Borde tvätta någon dag också ;s men de är ej fullt i tvättkorgen än men jag måste ju vad ska man göra. :)

Ciiaooo..


Me and chrisseprisse :D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Carro!

Jag kommer gärna ner och hämtar hem dig nu!:D

Det är bara att säga till.

Pappa:)

PS. Chrisse har lärt mig att göra smilare.

2009-09-24 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback