Helgerna bara spriiinger förbii..

Hejsan hoppsan..
Nu äre söndag igen :o herregud vad helgerna går fort.. Har inte blogga nu för jag har sutte med mina skolböcker i högsta högg och är snart klar ska läsa mer imorgon och göra sista grejen då :) Sedan äre klart ;)

helgen har vare mycket händelse rik i alla fall jag har vare med lill fiesken anna. :P på fredagen hade vi våran månads middag ^^ asså lite FINARE middag ;D haha.. Denna gång blev de kina restaurangen som vi åt på senast också :D haha.. De har ju såå god päron cider där ;o och trevlig personal och myspys :D haha.. fast innan middagen var vi på bio, vi såg på¨filmen Prinsessa :D massa bra var den, som vanligt bara jag och Anna som skrattade på de roliga ställerna men vad gör de.. :p haha

Lördagen då ville jag ut och parta men anna ville ej :P haha så vi tog och hyrde film Legaly blondes 3 och kikade på den hemma hos anna, sedan tog vi en prommenad på kvällskisten jag trodde klockan var vid elva men den va bara 9 xD haha.. Sedan bestämde vi oss för att åka spårvagn till Botnaviska trädgården eller vad den hette :D massa fint vare, vi gick långt in i gården jag blev rädd, såg något flyga hoppade till skrämde skiten ur anna och vi tog varandras händer och sprang foort som faaan typ som om någon snubbe jaga oss xD haha sedan ser vi XD de va bara en fågel jävel och inge alien eller nå som flög xD HAHA men vi fortsatte springa och skrattade som tok (y) Mogna tjejer lixom.. :P haha sedan gick vi halvvägs tillbaka till centrum men sedan hitta vi hållplats och åkte till centralen sedan tillbaka till korsvägen där vi började, köpte en chocklad och gick tillbaka till annas place, och sedan 00.00 åkte jag bussen hem igen :p

idag skulle jag kliva upp 9 och plugga men fyfan vad jag hade ont i magen ;o hade de igår också den där jobbiga magvärken som kommer ibland för mig då jag knappt kan röra mig ;s känns som någon hugger i min mage typ uppimot revbens området ;s suckk.. så jag tog en alvedon och en kudde på magen och la mig igen.. vaknade halv 2 :| shit pommes lixom.. Men de gick bra ändå, pluggade som en tok och nu äre klart :D duktig carro ;)

Nu har jag inge mer o säga.. :p ska se på filmen på 6an eller så slår jag på grease som jag köpt :)

(pappa du behöver inte komma och hämta mig xD haha klarar mig fin fint, men liite hemlängtan måste man ju få ha, kommer ju trottsallt hem om 3månader ^^ haha.. och då är jag hemma i hela 22dagar :D och det heter Smilys och inte Smilare :D men jag skrattade massa då jag läste de så det var skoj :D))

Ciaaooo..
(kan inte publicera bilder heller för internet är ju som sagt som de är.... -,-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback