Händelserik helg

Hejsan hoppsan.
Nu hare hunne vare helg också och jag har haft fullt upp och därför varken skrive eller laggt upp bilden jag lovade på mig hår, srry.. :p

Men åter till min roliga helg :D fredagen var det skola, och efter skolan träffades jag och Anna upp effter att jag gått på stan själv en timme anna slutade ju 4 och jag tre, och då vare ÖDE som sa att jag FICK köpa min rosa blus (a) haha har INTE köpt den för jag tyckte den va lite dyr ^^ Och nu på HM då jag gick in för att köpa tjocka strumpbyxor så dela de ut lappar köp två saker och få det dyraste med 20% rabatt, jaha tack tack så då blev de strumpbyxer och blusen (a)

På bio såg vi the ugly Truth :D AS BRA film, och bio salongen var så jääävla stor typ som 3av sundsvalls biosalonger ihopsatt :p haha.. grymt stor.. Sedan sov anna här efter =)

Lördagen sov vi till 11, sedan upp och ville ut och prommenera men anna VÄGRADE LAAAAT masken.. -,- så då strejka jag tillbaka och la mig över HELA soffan och tog på mig pyjamas IGEN.. suuck. Vid 3 klev vi upp och klädde på oss och gick till Willys köpte mat och sedan dusch sedan käk sedan tog vi drink och öl och lyssande på musik :D Vid 7 drog vi till Olle som hade förfest med hans kompisar. :) massa trevligt folk vare.. :p
In till stan och där gick vi på Bolevard (?) hehe.. skoj var de där iaf. :) sedan åkte jag hem vid halv 3..

Vaknade på söndag mådde as dååligt xD haha asså VAH? sen när mår jag dåligt dagen efter ;s hmm Aja, låg i sängen till typ 3 kolla på tv och snackade med anna på datan och sedan kom hon hit och vi käkade nudlar och godis xD Såg på filmen på 6an och somnade vid 1 halv 2 tror jag på kvällen =p

Som vanligt drog jag en FIN kommentar xD hahaa Vi diskutera om man drar fram eller bak klockan till vintertid (?) och smart som jag är kommer jag på att aah såhär äre:
- ANNA, man kan tänka såhär, man tar FRAM utemöblerna på sommaren, alltså ska klockan FRAM då och på vintern tar man TILLBAKA möblerna och ställer undan dem alltså drar man TILLBAKA klockan på vintern :D

Anna tycker ej de var smart men vad gör de? :D haha

Ciiaooo..

Mitt hår FÖRE färgning

Håret EFTER färgning :)

och nu lite bilder innan jag och anna skulle ut :p
      
haha jaa snygga tjejer på FÖRförfesten hemma hos mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback