haha skratta ihjäl mig xD

Hejsan hoppsan.
Måååste bara börja detta inlägg med en liten del av inlägget från annas blogg som jag älskade xD jag skratta sååå mkt så jag nu har ont i magen, men vad kan man säga? :D jag är ju bra rolig ;)

"Vi vandrade runt på stan till klockan blev 6 och vi var helt slut. Vid ett tillfälle kläckte Carro ur sig en fin kommentar. "Jag vill ju känna mig lite flickig" Det va väl inte så farligt tänker ni men då ska ni veta att hon sa det på ren norrländska så ni kan läsa det så här ungefär. "Ja vill jö käänna mäj litä flickä". det va ju väldigt flickigt och fint och det borde charma alla göteborgspojkar tycker man..."
(taget från Annaahlund.blogg.se)

Haha mena VILKEN göteborgskille skulle INTE gilla en riktig norrlänsk tjej ;) Kan ju tillägga också att Anna virrpanna tar spårvagnen åt fel håll då hon ska hem xD (hon bor IN mot stan, men tar spårvagnen UT från stan tillbaka åt mitt hål mot kungälv xD) haha 1timme i telefon med anna igår och jag har nog inte skratta så mycket på länge xD

Kanske ska säga också att jag var på stan med anna igår dårå och det var där jag sa de där inne på en affär efter att ha köpt mig en rygga och mjukisbyxer xD haha kännde mig som en Pöjk ^^ så därför ville jag känna mig flickig och köpa nå annat :p Halv 12-6 var vi på stan :o JOBBIGT. men skoj hade vi :D

Men hur som haver, Idag började skolan.. :p Var en timme tidigare där (?) snabb buss idag eller vad? aja, gick in de var massa folk där på universitet jag kände att ne vad ska jag göra här så jag tar en prommenix och hittar ett ställe där jag sätter mig i typ 40min och sola ^^ sedan tillbaka men då ska jag ej vara där? :s hmm blev iaf bjuden till spex på fredag (Y) kan ju bli skoj.. :D Sedan fick jag vägvisning tillsammans med nå tjejer som skulle gå min klass vart vi skulle (för de var på samma ställe som jag, asså fel ställe..) så vi traskade tillsammans till Husaren och hittade våran sal där. :) sedan vare bara massa snack och sådär och vi fick gå 14.40 ungefär och började 13.00 :)

Hade tydligen också beställt fel böcker (?) BRA.. Less jag blir, aja de var bara att avboka beställningen och göra om, så ist för 5böcker för 700:- vare 3böcker och de blev 850:-.. LESS..

Aja nu är jag trött och ska lägga mig i soffan och kolla på tv. :)

Ciaaooo

Min fina födelsedagstårta :D jag var såå duktig, och GOD varen:D

(glömmmmmmde lägga upp bild på den.)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ni har det inte lätt alltså ;) Jag har skrivit ut min tågbiljett ner till dig nu. Med andra ord ett steg i rätt riktning. Ska hämta ut våra biljetter någon dag här framöver tänkte jag. Sedan är jag gått som färdig för en mysig vecka nere hos dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback