Haaataa...

Hejsan hoppsan.
Tänkte säga en sak innan mitt cp internet dör igen ;s kan ju fan aldrig vara inne, loggas ut HELA tiden och de tar 100år att komma in igen och de är VARJE dag mellan 19 och 22 typ ;s HATA HATA HATA!!!! ;s

Men idag fick jag iaf tentan och den verka inte allt för svår. :) kan nog bli spännande :p Så imorgon blire upp tidigt och läsa och skriva massa massa :) Nu ska jag se idol och slå av datorn och vänta till 22 ungefär för då KANSKE de fungerar igen ;s SUCK..

Juste :D var ju o träffa lille fiesken idag på stan :D var ju en hel vecka sedan sist :o hade så mkt att berätta :p haha.. Vi käkade en sallad på något ställe massa gott vare :p sedan kika vi runt innan vi skilldes åt och åkte hem åt varsinna håll.. :p

Aja, Idol nu och sedan Systrar i jeans såg jag skulle vara på 5an :) myspys..

Ciaaooo..

Kommentarer
Postat av: Sara

Din far skulle behöva åka ner till Göteborg och fixa ditt internet. Det fungerade mindre bra måste jag säga ;)



Vad bra att din tenta såg bra ut. Själv har jag bara en vecka kvar till min tenta och jag har en bok kvar att läsa. Förstår inte hur mitt lilla huvud ska kunna ta in allting ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback