5 dagar? Whaat...

Hejsan hoppsan
Ja, idag har de vare skola, började 8 ;| d.v.s upp 6 och ta 7bussen in :o grymt trött var jag och huvudvärk hade jag som satan, så 11 då vi sluta åkte ja hem, orkade inte stanna kvar 4h och inte gö nått alls för att sedan typ en halvtimme lyssna på studievägledaren ;s Hmm nej tack så jag åkte hem och la mig, sov till 3 sedan klev jag upp och la mig i soffan och kollade på tv.. :) 

Och juste, nu har jag inge skola förens måndag ? :o VAD ska jag göra nu då? det är 5dagar :o Hmm, jag ska väl på stan(?) haha.. nej men jag vet ej, ta en prommenix kan man inte göra heller ;o de är fult väder :|

Ääh något hittar jag på ;)

Nu ska jag lägga upp lite bilder. :D
























Såhär har min pluggvecka sett ut ;o Jobbigt.. :p

Mina nya stövlar.. :D de är dock inte riktigt denna färg, blev lite annorlunda i kamran.

Mina nya stövlar på.. :p

AS fräsig bil jag hitta då jag och anna var ute på prommenix :D

Vi besökte den botnaviska trädgården eller vad den hette :D massa fin.






Ja det var lite bild uppdatering :D

Ciaaoooo :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Botaniska trädgården. Vi har vackert väder men blåsigt. Utepromenad kan man alltid gå. Inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Snygga stövlar förresten. Kram mamma.

2009-10-03 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback