Tenta tillbaka

Hejsan hoppsan..

Nu är det fredag och jag är lediiig idag :D haft en intensiv vecka med skolan mån-tors ;o fast var inte där onsdagen för jag hade så ont i huvudet och magen men missade ingenting viktigt eftersom det var gästföreläsning dvs en kille/tjej som kommer och snackar om sitt jobb.. Tydligen hade det vare jätte tråkigt och inte alls nödvändigt så det var väl bra att man inte var där då.. :P men som sagt föreläsningarna är ju frivilliga, man måste bara gå på Seminarium, men jag vill gå på föreläsningarna som har med böckerna och socialpsykologi kursen att göra för man lär sig så himla mycket mer då. :)

aja som sagt LEDIG dag och vad har jag gjort idag? Hmm jag har städa, bädda ihop soffan(som anna lämna helt obäddad -,- haha.. Min säng bädda jag då jag klev upp också, diskat :| ni vill inte ens VETA hur mycket disk de var ;o tog typ 40min att diska allt... sedan har jag duscha och nu har jag paous.. :P ser på smallville på 6an.. (y) väldigt aktiv dag skulle jag nog säga. :)

Ikväll blir de utgång :D Jippiii.. Och imorgon med.. :p

Och juste igår innan seminariumet fick jag tillbaka min tenta.... Det gick väl sådär...

Nej skoja bara :D det gick as bra. :D fick godkänt på den ;) helt nöjd. :D (Mamma klaga inte på att jag inte ringt och sagt något, har inge pengar på mobilen har inte tage tag i det och ladda på än, men ska idag..:P)

Nu ska jag se klart smallville och sedan ska jag klä på mig och fixa lite sedan laga mat sedan kommer väl anna hem och då blire väl nå bärs (a) sedan drar vi till stan :D

Hörs imorgon..

Ciaooo...


Shiit så snygg man är ibland xD haha.. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback