Lördag

Hejsan hoppsan
Ja vad ska man skriva idag då? hmm ingen aning.. :D dagen har ju nyss börjat ^^

Men igår så såg jag Idol och efter de en film på 5an som var himla bra och sedan vare film på ettan Down with love, himla bra den också.. :) Och jag var på stan igår också, köpte en Rosa plånbok för min jag har nu är ju en enda stor trasa ^^ också köpte jag en JÄTTE fin kofta svart med en rosett där fram :D

och i torsdags gjorde jag inte så mycket var ute och promenerade och ja de var väl de ^^ och sedan torsdag kväll då jag sov så vaknade jag av någon konstig anledning jag vände på mig och skulle kolla klockan också lystes hela mitt rum upp :O var som att någon stod utanför mitt fönster med 100 ficklampor :| jag blev as skraj och ba vafan vare däär ? :o Ja typ lite mindre än en minut senare kom FET smällen (åskan alltså) shiiit tänkte jag, sprang upp drog ur alla mina sladdar och gömmde mig under täcket med min nalle xD ALDRIG vare rädd för åskan men då jävlar var jag fan rädd, varje gång en blixt kom blev de alldeles ljust i hela rummet och sedan kom fet smällen, de va riktigt ruggigt med tanke på att jag aldrig vare med om någon sådan arg åska :| Aja tillslut somnade jag och sedan vare ju fredag och shopping.. :p haha

Just nu sitter jag iaf med en burk majs xD hahaa vaa(?) Ja jag har blive helt tokig i majs alltså :D haha.. Skiit skumt men så äre. :D

Nej nu vill jag inte skriva mer :D

Ciaaoooo.. ;)


I brist på bilder xD Såhär skoj kan man ha någon dag efter skolan ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa hälsar att han tror du har vitaminbrist eftersom du är så sugen på majs. Kram mamma.

2009-10-04 @ 13:15:07
Postat av: Sara

Haha gillar Mickes diagnos ;)



Men hurrudu hur går det med uppdateringarna? Man måste ju få veta vad som händer i Göteborg och vad du gör med livet ;)

Postat av: Mamma

Men, hallå!!!!!!! Hur svårt kan det vara att uppdatera och skriva lite om hur du har det och vad du gör? Saknar lite nytt att läsa. Älskar dig // mamma

2009-10-14 @ 14:51:50
Postat av: Madde

Tycker du ska komma upp och hälsa på nått innan jul:)Eller får du slå mig en pling, länge sedan vi

snackades vid <3



2009-10-14 @ 21:12:35
URL: http://mdleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback