Lite hittpåmat :p

Hejsan hoppsan..
Idag är det lördag igen, shiit pommes vad tiden går fort alltså ;o Snart åker Anna hem och snart har jag tenta igen och sedan är månaden slut och då börjar andra delen av kurse och ja, herregud vad tiden rullar iväg.. :p

Just nu sitter jag och håller tummarna för att jag ska få någon av lägenheterna jag sökt till men det får man väl inte reda på förens imorgon kanske (?) vet inte hur det fungerar, eller iaf ett visningsdatum borde man väl få ? (a) aja...

Igår vare bio och skola, skolan gick JÄTTE segt ;o och alla bara gick och gäspade^^ Ingen viste varför mena vi hade ju varit ledig i två dagar? Hmm.. Och nu till veckan går vi mån-tors :o Shit pommes, lång skolvecka.. :P
Bio hann vi också med, det blev den nya barnfilmen UPP i 3D ;) jag fick tvinga med mig Anna och se den (men jag vet att hon i smyg ville se den JÄTTE gärna FAKTISKT hon är inte bara lika duktig och stor som jag som vågar erkänna barnet inom sig;)) Och den var himla bra ;o Jätte spännande och gullig :D Den måste alla se ;)

Idag då... Hmm jaa, som anna brukar säga har vi COOLA tjejer vare ute och gått, vare på Hemmakväll och lämna våra filmer som skulle vara inne igår ;O vi trodde ju att man då skulle få en sen avgift på dem, men icke då var man tvungen och betala för en helt ny hyrvecka 145:- :o shit pommes, så vi ba jaha, men då sa han som stod i kassan att för DENNA gång slapp vi och att vi skulle komma ihåg att lämna i tid nästa gång :D Glada tjejer tackade och tackade och sedan gick vi as nöjda :D tack så mycket!  Sedan promenerade vi i centrum sedan letade vi rätt på¨vart min tandläkare låg (ska dit den 10oktober på besök) och sedan promenerade vi till Willys och handlade hem lite ost, smör, juice, fil :)

Och just nu lagar vi mat vi hittar på lite:P skulle göra flygande jacob, men hade inge grädde :( Så vi hade ju redan fixa kyckling och sånt, så vi gör kyckling och jordnötter ur en kokbok för thai :p haha.. Så vi har ju inte alla ingredienser men vi hittar på och jag tror nog de ska bli himla bra, Nu har kycklingen lega i marinaden 30min så nu ska vi steka och fixa den ;)

Ikv är det hemma kväll med ost och kex :D

Ciaoo...

(blir ingen bild tyvärr, blogg.se vill inte samarbeta och fixa fram en bild ;s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback