Hejhå hejhå..

... Vi ut i gruvan går *vissel vissel* hejhå hejhå, hejhåhejhå...

haha ja så kul hade jag de..

Nej men nu sitter jag här igen med min hemtenta, denna gång är jag RIKTIGT duktig, kliver upp i tid skriver och läser och runt halv 2 känner jag mig klar för dagen med plugg ;s hmm.. Konstigt.. kan bero på för att jag vill ha lite plugg per dag och gör man allt på en dag blir de inge bra. :) Nu har jag precis skrive klart 3½ sida och nu har jag paus. :) Sutte sedan 10 och nu är klockan 13.50 det är ju nästan 4timmar jag suttigt och det är ju himla bra. Kommit en lång bit på vägen har inledning och avslut kvar och ska in med lite text från de andra två böckerna (och självklart titta igenom allt jag skrive och slipa till) Går ju som på räls.. :) Snabbt och smidigt..

Igår hade jag skoj på kvällen i camen med Mamma och chrisse xD haha.. Mamma fattar inte riktigt de roliga i cam och mic ^^ vilket gjorde de ännu roligare... Hmm ja vad ska jag mer säga.. Jag har ingen aning ;o

Så med detta säger jag väl adjö och lägger mig i soffan framför tvn till ca 5 sedan blire käk och efter de blir de plugga lite till och sedan Greys sedan msn sedan sova.. (a) haha häärliga tider.. :P

Ciaooo..


haha såhär kul kan man ha ibland.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback