Händelser under veckorna som gått (a)

Hejsan hoppsan..
Jaha nu börja min family + Sara bli irriterade på min uppdatering :D men FICK ju faktiskt RIKTIGT internet igår så det är inte mitt fel att jag inte har uppdaterat.. Det är internet som vare sämst men nu har det fixat sig och det fungerar bättre än någonsin. :)

vad som har hänt nu under mer en enveckas tid orkar jag inte rabbla upp noggrant men kan ta de kortfattat med ord istället. :D

I skolan har följande hänt:
Observation på spårvagn, trycka med månadskort 1000ggr för att se reaktion, bläddra och skratta högt ur tidning, klaga på ungar, lyssna på musik högt på spårvagnen, be en okännd hålla i saker, hoppa in nära en gammal man, seminarium om de observationer vi gjort, skratt, nya böcker, tråååkiga/snabba föreläsningar, ledighet!

I mitt och annas liv har följande hänt:
Laga riktig mat tillsammans, högar med disk, städa, ostädat, fått internet :D HAPPY!, Spontanfylla, spettsad dricka, pååd(padda på engelska), bio, fylla, bryggeriet, shottar, musik, dans, nakenchock, mormorstroser, jens håkansson, snäll kille, elaka vakter, sms, telefonsamtal, upptaget, carro sugen på pizza(?), skola, sjuk kompis, rädd för smittning, true blood, fight i soffan, misslyckad men god tacopaj, BJ, coola tjejer, engelska, tofflor, Frooostiiies, ledigheet m.m.. 

Ja jag vet inte riktigt mer vad jag ska använda för ord :D har vare en skoj och händelserik vecka/veckor både i skola och hemma.. :p  

Idag är det torsdag och då har jag ställt mig i kö på nya lägenheter två st, och gjort lite på mitt cv, städat och diska.. :p Ja och kolla på tv och true blood.. (a) är man ledig så är man :D hahaa.. Nu är det inlåst på tv iallafall och det är himla bra. :)

Sedan juste har jag boka resan hem till gbg igen från sundsvall de blir fredag 8e ist för tors 7e :) 132:- billigt och bra. :D och imorgon är det skola och seminarium sedan är det helg och då ska vi på PREMIÄREN AV UPP :D JIPPI SOM JAG HAR LÄNGTAT... sedan får vi se vad de blir resten av helgen ;)

Ska vara med duktig och skriva om vad jag gör här i gbg :D lovar.. ;)

Nu ska jag snart sova :D efter Inlåst ska ju upp tidigt imorgon, 08.00 :|..

Ciaaoo..


Lilla sippo i julas :D <33

Kommentarer
Postat av: Mamma

Efterlängtad information via blogg. Pappa hälsar: ÄNTLIGEN!!!!! Jaha, Sippo, får man anta, är ett krypterat hemligt meddelande att du längtar efter jul och hembesök. Du är i alla fall efterlängtad. Ha det nu så bra. Älskar dig, kramar mamma.

2009-10-15 @ 22:34:49
Postat av: Sara

Mycket bra uppdatering ;) Bra att du fått ett fungerande internet, hoppas det håller i sig. Spännande med lägenhet, hoppas du hittar en som passar dig. Håller tummarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback