All alone..

Hejsan hoppsan..

Nu sitter jag här i soffan nyduschad och blöt i håret, anna ligger och sover och smackar och jaa.. haha xD Jag kan inte sova med blött hår och anna ska upp 6 imorrn och jobba, stackars tjej :D

Idag vare skola, SJUKT seg har jag vare idag med, sedan hem skrev klart CV och beställde hem skolböcker, lagade middag till mig och anna(anna kom hem senare från jobbe ;o) så jag lagade maten HELT själv och det blev mammas skinkgryta :D USCH vad god jag gjorde den;) Mumma.. DOCK sa inte anna annat än "starkt" ;s suck inte ens "god" Nej otacksamma jävel :D hahaha... ska aldrig mer laga mat åt dig ;)

Jag var på dåligt humör idag också :P så anna vågade NÄSTAN inte komma hem så hon hade en plan, hon köpte en choklad till mig som jag fick efter maten :D haha och då blev jag glad ;)

Sedan har vi fightas hela kvällen nästan :D Annaaa skulle PROMMT på toa före jag skulle duscha och ja... hmm sedan kunde jag ej duscha förens vid 10 tiden :D haha ;) Dels för att jag inte ville duscha och dels för att anna är dum :D haha xDDD

MEN JUSTE :D MAMMA!!! MIN MANN ÄR LEDIG ;) NU SKA JAG GIFTA MIG MED HAN (A) Eller först måste jag göra så han vet att jag lever och finns kanske... Han är SÅ snygg och SINGEL nu :D JIPPIII!!!

vet ni vem han är då? ;) han har PRECIS dumpa Lanto-fulisen :D hiihii ;)

Ciaoo..

Brolle är den jag prata om såklart (a)

Kommentarer
Postat av: Anna L

Hans pappa kör taxi i Boden enligt Lasse, som åkt med honom. Resa dit, imponera på päron och vägen är som rakt in!

Kram

moster Anna

2009-10-26 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback