Tandläkar besök

Hejsan hoppsan

Idag skulle jag kliva upp i tid och ta och städa duscha och diska (ser ut som bombnedslag här hemma nu xD) meeen jag kände att jag var så trött efter att ha klive upp så tidigt igår^^ haha så jag sov till 12... Meen jag är ju ledig nu till fredag fast jag ska in och träffa mina nya två gruppmedlemar imorgon och börja med uppgiften vi ska ha på fredag, jätte snälla tjejer. :D Så på torsdag LOVAR jaag att STORstäda och tvätta ^^ haha.. Eller kanske tvättar imorgon då jag kommer hem, svårt med tvättid då man bor som jag, de är ju nästan aldrig hemma förutom på kvällen men mena jag vill inte springa där till 11 på kvällen ? Jag skulle vela tvätta på dagen om jag är ledig runt 11 tiden eller kanske runt 2 men denna vecka sedan i fredags då jag vare och knacka på har de inte vare hemma... MÅSTE TVÄTTA (?) aja... Hoppas de är hemma imorgon då jag kommer hem :)

Aja idag iaf efter jag klive upp och fixa frukost så duschade och klädde på mig och sedan drog jag till tandläkaren :) SKULLE gå dit men USCH vilket väder snöblandat regn ;o inte okej... SÅ tog bussen dit och sedan gick jag hem då jag var klar. :) jag har iaf PERFEKTA tänder ;) det sa tandläkaren och hon sköterskan eller vad tjejerna nu kallas (?) flera gånger xD haha.. ganska skoj :D Såfort jag öppna munnen vare gud så fina tänder, helt perfekta är dem ju ;o aldrig haft hål? :O herregud, såå perfekta tänder man kan ha alltså, bettet oj såfint.. aah ungefär så lät det då jag var där :D haha Och samma innan jag gick "vi hör av oss om 1½år om du ska komma in då och kika en till gång, men du har ju så perfekta och fina tänder så de kanske inte behövs, du kan ju ringa om du får problem istället.:D"

haha ja himla skoj :D även fast man fått höra detta hela tiden då man kommer till tandläkaren.. :p

Nej nu ska jag ta tag i disken :o SUCK.. skulle behöva en städdam hemma ^^ haha...

(och jag får fortfarande inte in bilder ;s SUCK...)

JUSSTE :D jag är NU medlem och KÖAD i bostadsbyrån ;s helt sjukt alltså, inteförens nu fick jag mitt könummer och det blev 5/11-2010... Aja, hoppas jag får någon snart i alla fall. :) Wisch me goodluck :D

Ciaaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback