Storstädning

Hejsanhoppsan

Idag har jag stor stäädat här hemma ^^ hualigen helt slut nu... Ska snart tvätta också, men de är borta för tillfället... Men jag skulle få tvätta ikv... äntligen (trosorna är ju snart slut ^^ haha iaf alla mina favoriter) hahah ^^

Har bara dammsugning kvar, hualigen men var tvungen att ta mat paus, käkade inge frukost imorse för jag klev upp sent (a) haha... eller hmm halv 12 men ändå :D så nu har jag nyss käka nå nytt thai mat sån man bara värmer på, inte såå god som jag trodde typ 3kycklingbitar och MASSA ris och äckliga grönsaker ;s haha..

Imorgon är de seminarium på skolan igen också, har de hela tiden nu denna termin, massa jobbigt ;o man måste förbereda så himla mycket.

Men igår var de skoj då jag Lovisa och Camilla träffades på stan och skulle göra lite undersökningar hahaa, borde nog inte säga vad vi gjorde men vi skulle iaf fråga folk om de haft konflikter på jobbet för att göra en sammanställning o.s.v, men då vi valde ut människor var de lixom "Hon går med barnvagn, hon har ingentng för sig.." haha.. ungefär så valde vi ut vårat folk ^^ snälla tjejer (y)

men nu ska jag skriva en julklapps önskelista till min mor och far :D haha..

- Presentkort på: Hm, Gina tricot, Bikbok, lagerhouse, make up store,
- Rosa ipod
- Playstation ^^ haha..
- Djup tallrikar (har inga? Hur kunde jag glöma de då jag flytta lixom)
- Pengar till min nya tatuering (älvan jag ska göra på skuldran kanske går på 600-800kr)
- Ny wokpanna (sönder i botten är min? hmm)
- Rosa stekpanna från Åhlens
- En lägenhet (a) haha..
- En sån där vitlöks klämmare (vet inte vad det heter men ex en vitlök blir mos av den^^)
- Hm's nya hello kitty tofflor

- Armbandet love från http://www.chique.se/

- sex and the city boxen

Ja sedan kommer jag inte på något mer för tillfället.. Annars skriver jag väl de en annan dag :D haha.. (a)

Nu blire lite bilder som jag lovat. :)
Ciaoo....

     
Klänning jag köpt och lite små saker och fick av anna då hon skulle hem och mina nya fina underkläder (kunde inte låta bli att köpa dem, ganska onödigt, men de va ju såå söta :o hehe.)

  
Kim och några av hans kompisar jag var ute med förra helgen. :)


Mina jul och nyårs skor tror jag (A) haha har iaf beställt dem till de.. :P haha

Nu ska jag dammsuga.. :P Liite bilder var det ju iaf.. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha hur tusan har du lyckats gjort hål i wokpannan. Det gjorde du bra ;) Bevis på att du äter på dagarna iaf haha.



Bra önskelista där. Du satsar lika stort som mig, en lägenhet ska väl Maria och Micke kunna fixa kan man tycka ;)Fast ändå lite oroväckande, du är väl medveten om att din pappa mycket väl kan köpa dig en lägenhet. Fast i Sundsvall då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback