Quesadillas.. :p

Hejsan hoppsan..

Nu har jag precis käka middag och de blev Quesadillas med gurka och Majs och sås som man dippar Quesadillasen i som var gjord av Creamefraisch (eller hur det stavas:S) Och tacosås medium blandat. :D
Himla gott var det, någonting nytt jag testade.. :p hiihi..

Imorgon ska jag in till stan och leta efter någon snygg nyårs klänning (y) Hoppas jag hittar någon, har kolla lite på internet men jag hittar ingen som ser bra ut till ett billigt och bra pris (menar jag har ju inte alla pengar i världen lixom.. :p) Sedan är det helg också ;o herregud vad dagarna springer förbi..

Men idag då, hm mja då har jag stor städa igen, försöker göra de en gång i veckan och de går än så länge bra, också har jag baka en kladdkaka med chockladkake bitar i apelsinchocklad :p också har jag ju testa göra mina Quesadillas, kikat på tv och kolla lite på internet på olika saker och lyssna på musik :) De är väl det jag hunnit med, duscha också :)

Nej nu ska jag diska undan efter mig och sedan blir de tv, de är ju mammas pojkar ikv och Glee :D

Ciaoo..


Min middag (a) Himla gott. :D tacobröd mjuka 2st, lägg ½dl ost i brödet och vik ihop det på mitten och tryck till ordentligt, sedan lägger man de i stekpannan och då de är lite gyllenbrunt på båda sidorna sedan är de klart :D mums (a) 

Kommentarer
Postat av: christine

Det vill jag smaka !!! :D

Postat av: Mamma

Ja du. Du har fria händer i köket då du kommer hem. Beräkna bara allt du gör för lite fler personer, närmare bestämt 6 st. Kramar// Mamma

2009-11-30 @ 00:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback