Nu är det Lördagsmys.. :p

Hejsan hoppsan..

Igår som sagt var det partey, jag var ute med Kim och hans stockholmskompisar(vet inte om alla var från sthlm har för mig några sa att de inte var de men men) Jag tog iaf bussen 19.20 till stan och där på korsvägen kom kim och en av killarna och hämtade mig med bil, sedan åkte vi till deras stugor uppe i lisebergsbyn.. :p
Där var vi en hel del människor också förfestade vi 12st i en liiten pluttstuga ^^ Jävligt trångt men det funkade. :p Vi tog sedan spårvagnen till Avenyn också gick vi på Nivå, hade jätte skoj hela kvällen och alla var jätte trevliga :D Dansade och drack öl, cider, shottar, Tequila o.s.v... haha Sedan smsa jag ---- och frågade om han var ute och det var han, så jag frågade om han skulle hem och isf om han ville åka bussen med mig, men han skulle inte åka buss för han hade skjuts, men snäll som han var fick jag åka med :D Så jag slapp gå hela vägen till bussen och ta den hem. :) Hiimla snällt!

Ja och idag då.. haha Vaknade kvart i 12 av ett sms (suck..) sov vidare hade tydligen ställt min klocka ;s hmm.. 12 pep den och jag kände bara määähhh.... Så jag slog av vände på mig och sov vidare till halv 1. :p Sedan upp och fyfaan kändes som jag fortfarande var full xD haha har vare bakis som fasen idag, inte okej, jag som hade planer att göra massa idag, men icke, ja har lega i soffan i morgonrock och hellokitty toffler hela dagen förutom då jag diskade och lagade mat (himla ansträngande) men jag gjorde EGNA små mini pizzor :D haha hiimla skoj och söta och goda ;) Mår bättre nu i alla fall dricker Sprite(VILL HA COLAA??) men det har jag ej.. också kollar jag på filmen på 4an:D

Euhm ja de är väl det jag gjort i helgen :D Imorgon ska jag upp i tid, tvätta, stan, hämta ut tågbiljetten till i Jan då jag ska tillbaka till gbg också borde jag städa också måste jag göra en skoluppgift ;o

Ha de bra, ciiaaooo..

(tyvärr är blogg.se damp som alltid med att lägga upp bilder så det får bli en annan dag då jag kan lägga in ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback