Husmor ^^

Hejsan hoppsan

haha kan ju börja med att klar göra en sak :D haha det är inte HÅL i wokpannan, det är så att all svart färg har ramla av i botten på den(hur det nu går till :S) Och när de inte är något skydd där nere så bränns allt man gör där i fasst ^^ Så vare med den, inga hål eller xD

Aja, tänkte bara säga att nu har jag precis tvätta :D wohoo, kört 2tvättar, dammsugit gjort skinkgryta, baka en kladdkaka(mina ägg går ut imorgon, och då brukar mamma säga baka :D haha, så de gjorde jag) sedan diskade jag :D duktig Carro idag :D En riktig hemma fru, nu luktar de gott och är fint här. :D

Snart är det 2½män på tv och sedan mammas pojkar och sedan är de inge mer :o hmm.. ska väl iaf snart hänga min tvätt andra tvätt som ligger i maskinen nu. :)

Skulle hur som haver bara säga hur duktig jag varit (a)


Haha såhäär snygg var jag i lördags då jag bara låg hemma i soffan och morgonrock, mådde ej så bra. :D

22/12 KLIPPNING :D koorthårig ska jag bli då ;) Wohoo..

Ciaaooo..

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha mycket bra att du förklarade hur wokpannan kunde gå sönder. Dålig kvalité alltså om den inte håller för att woka.



Stolt över dig lilla husmor. Det är nog Maria också ;)

Postat av: Anonym

Längtar tills du kommer hem i jul. Tänk vad mycket god mat jag kommer att bli bjuden på, eller??????

Nåväl, jag tycker att det verkar som om du överlever utan nudlar, MEN ingen kan ju åka ner och kontrollera om allt det du skriver stämmer. Du skulle ju kunna dikta ihop vad som helst som låter bra ha, ha. Älskar dig// mamma.

2009-11-12 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback