Borde.. Men orkar inte..

Japp så ser det mesta ut i min vardag nu för tiden^^ ... Jag borde diska men orkar inte, jag borde rensa kylen men orkar inte, jag borde sova i tid men det kan jag inte os.v. ^^ haha.. Men men :D

Till min dag idag då, Klev upp i tid, 10.00 åkte med 11.00 bussen till stan för att träffa lovisa och Camilla, gjorde lite skolarbete tillsammans och sedan tog jag 15.00 bussen hem :) Sedan har jag lega i soffan frysit som fasen ;o höst sjukan på väg till mig? hmm.. Skulle vilja ha en tändare så jag kan tända mina doftljus här hemma xD MEN jag glömmer alltid köpa en då jag är på affären :( tråkigt..
Och alla pratar om sina mysiga kvällar med pojkvänn/flickvänn i filtar med tända ljus och mysfilm.. Ja.a.a, vad har carro(?) xD haha.. hmm, en filt (check), Doft ljus (check), tändare(?) NIT, kille (?) NIT, mysig film (?) NIT.. xD haha filmer jag har på datan är, scoobydoo, tingeling, barbie, bolt, simpssons, Fivel och skatten, kung fu panda, Tomtar och troll, Twitches, Wall E, Lotta, madagaskar... (har jag nämnt att jag ÄLSKAR barnfilmer? hahaha ^^) har även VUXNA filmer som PS I LOVE YOU, vi hade i alla fall tur med vädret o.s.v ^^

Så mysiga filmer har jag xD haha ngn som vill se barnfilm (?) hahahaaha xD japp bra roligt har jag åt det i alla fall, tur man inte är bitter :D

Aja nog om det.. Snart ska jag ju hem och ha skoj med mina vänner. :D 34dagar kvar ;)
och om någon vet vad vi kan gö på nyår hojta till, finns inga stugor och vi vill åka iväg någonstans, hmm ??

Nej nu ska jag se vänner och sedan CSI och sedan ska jag sova.. :P
Imorgon är jag ledig, hm kanske blir disken och allt de där då? ja så ser det ut.  

Ciaooo..


jag vill ta studenten igen ;'o Också vill jag ha ett jobb, ngn som har ett över ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback