The Svenssons goes Impulsiva val ;)

Ja, min mor o far har blive tokiga :D Imorrse vaknar jag av att mamma kommer in o säger att de har fått en resa till Turkiet (eller inte fått men de en någon kollega till mamma som ej kan åka och vi får ta de :D) och frågar om jag kan följa med? Hmm jag har ju jobb lö sön denna vecka och fre lö sön nästa vecka :o men jag ringde Annika för jag ville ju veeerkligen följa med till Alanya, Och Annika ringde runt och hittade ersättare åt mig. dessa dagar. :D så ist jobbar jag denna vecka ons, tors och fre. :D

Så fredag efter jag jobba klart kommer mamma o de och hämtar mig sedan åker vi till Arlanda och lördag morgon går flyget till Turkiet, Alanya :D WOHO .. hela veckan där ska de vara 24grader och strålande sol, hoppas man blir lite brun även fast de inte är Snoor varmt, men sköönt och komma iväg och att få slappna av :D niice niice, Royal Palm hotell blidde de och jag läääääääängtar ;D

Sedan kunde jag ju ej somna om så uppe 8 var jag (y) åkte med pappa till stan halv 11 tränade 11 till halv 1 sedan gick jag på pleasure och frågade om jag kunde ta om mitt hål i örat (flärpen mot kinden där) och de gick bra klockan halv 3 så jag gick på stan o shoppade lite till halv 3 sedan fick jag vänta lite extra och tio i 3 fick jag göra om min piercing. :p trodde först jag ej skulle få eftrsom jag ska utomlands men de gick bra bara jag inte doppade huvudet och jag får inte dricka alkohol på en vecka och inte basta på en vecka. så de går kalas. :D

Ikv eller nu blir de börja packa, hinner inte annars, onsdag jobbar jag 4-9 torsdag 12-9 och fredag 8-18.. orka ju inte packa 9 på kvällen precis, och fredag hinner jag inte ^^ Så idag o imorgon blire packning ;pp Nicebajs :D

Neh nu blire lite bilder på hotellet och sedan ska jag käka en macka (a) Pussis hejdoo <33
(juste nämde jag att jag och chrisse får eget dubbelrum på hotellet (a) hiihii)










Ja de va lite bilder från internet de på hotellet ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skit unge!!! Jag borde ju fått maddes plats ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback