Staden, shopping.

Idaag blev de sova till 11 sedan upp och käka frukost/lunch och sedan klockan ett tog jag och chrisse bilen till stan och där shoppade hon ett linne och örhängen, själv köpte jag väska, armband, hårband rosa med rosett, solbrillor, leggings, prickigt linne och JA ofc ett par SKOR (a) hiihii.. Sedan hem vid halv 4 . :)

Nu är det bara 3dar kvar till vi åker ;D fredag vid 7åker vi till uppsala och sover hos min moster sedan skjutsa hon oss till arlanda på lördag morgon eftersom flyget går 08.30 ;D nice niice. :P Så idag har jag också packat dårå, eller hm sanningen så har jag SLÄNGT ner massa som jag vill ha med eller aah, ner i resväskan (a) haha måste nog fixa de där, och när hm ja de vette fan xD Jobbar ju nu imorrn, torsdag och fredag.. hmm men de ska nog fungera. :p

neh nu är klockan mkt och jag ska se klart på 2½men sedan blire släcka lyset och stänga ögonen för att sedan sova ;D

Pussis, carrou!










Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det är bra att du shoppar nytt innan turkiet resan ;) jag menar det är ju så himla dyrt därborta haha. Du måste gå och äta på vår restaurang :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback