Ja vad säger man..?

Här sitter man en helt vanlig söndag och neh guu så tråkiga saker de var på tv idag.. Tråkiga människor på msn och en tråkigdag i allmenhet.. Jobbade iaf på kryp in idag, eller jobba ;s hmm kolla på två filmer i vår myshörna och snacka (y) haha.. Mysmys.. :p

Turkiet var iaf KANON, fanns väl några snyggingar på hotellet osådär, men ingen närmare kontakt om de precis ^^ Turkarna var PRECIS lika jobbiga ÄVEN fast man hade föräldrar med sig, fast denna gång var jag LIKA jobbig tillbaka, fast på kanske inte samma sätt. :p Soligt två dagar så då vare stranden och pressa fick färg iaf (y) Inge mycke shopping blev de men väldigt härliig ledig vecka kan jag lova, den var välbehövd.

Skolan går väl bra, jobbigt att komma tillbaka låg ju hemma förra veckan 3dagar i magsjuka (y) NOT soo very nice inte.. Neh just nu längtar jag bara till studenten och slutet på skolan så jag får flytta till gbg, less på detta nu.. usch fy och bläsch..

Helgen blev party, film och jobbar helg och nästa helg blire högskoleprov och förhoppningsvis partay :p hehe (a)

Neh nu äre lite tv som gäller sedan får jag väl se om de blir säng eller en film fast har ju kolla på en film redan, Bed time stories, den va sööt. :D Tänk om livet var som en bed time storie, vore väl nice de :p hehe..

Nu kommer lite bilder från Turkey :p Pusssiiis hejdoo <33


Första kvällen i lobbyn, öl från baren ofc, hade ju allinclusive (a) haha GRATIS ;)


Chrisse och jag på hamam :p


Chrisse och jag påväg ner till stranden för att sola och bada (a) :p


Posar time innan vi kom til baren där vi skulle ta en drink :p


Mamma och Chrisse (chrisse skulle hela tiden upp med fingrarna :p)



Jag och Chrisse och min blue lagoon var SUPER gooo :D

            
på kippes restaurang<3
           





Ja de var lite bilder man kan gå in på min bilddagbok om man vill se mer. :P
Caaarrou.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback