Träna igen då ;D

Yes idag har jag börja igen för att ytnyttja min pengar som jag lagt på träningskortet :p Idag tränade jag imorse 1½timme innan skolan och efter skolan 1timme och 15min ;) duktigt duktigt. :D Morgonen blev de kondition och efter skolan blev de gym, styrka (a) Massa ont i benen . :P hehe men de var fan skönt o träna, ska göra de 3-4 gånger i veckan iaf 3, 4om jag hinner men de är frågan om eftresom jag har skolan + 2jobb =) hehe..

Sedan hem vid halv 6 och då blev de dusch och käk, och nu har vi nyss dansat ut julen eller vad man brukar säga ;) hiihi.. och jag hade dessutom ett ton kläder på golvet, fattar inte vart alla mina kläder o skor kommer ifrån ;o eller aah jag köper väl gaaanska mkt (beställde nyss på hm också.. 8-) men de har ej med saken o göra, de var träningskläder) haha..

Imorgon måste jag kliva upp TIDIGT :( halv 7 typ.. ORKAR inte.. bara för filmkunskapen inte kunde sluta förra veckan :'( massa jobbigt, jag är en sjusovare. (a) haha..

Neh nu blire simpsons och sedan äre ju PrisonBreak ikv :D JIPPIII!!!

Pussiiis


I helgen äre Student fest ;D party Party ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback