TopModel, the Guru kväll

Dagen började med att jag ej kom upp ur sängen, min mage var sådär damp som den kan vara ibland kan knappt andas eller stå, hade vare så hela natten så kom ej upp imorse för jag var så himla trött och min mage var fortfarande damp... Massa jobbigt, och de händer lite då och då, och mamma vet inte vad som är fel, de är sjukt vad de gör ont, också kan man knappt andas. ;o Aah mkt märkligt, känns ju ej som man vill kolla upp de heller, de kanske bara är nå spec som lever inne i mig typ som äter upp min mage xD haha nej men inte vet jag :D haha.. Så morgonen vart lång låg i sängen till 11 typ :)

Sedan kändes de bättre och jag åkte till staden för att träffa Emily, som jag ej vare med på 6mån ;o vi satt iaf på ett fik och snackade om de som hänt och de som komma skall :p hehe de var trevligt =)

Nu har jag nyss käkat maat, thai blev de för mig o mamma o resten av familjen käka pizza, blää :D haha Hatar pizza, kan typ äta de en gång per år eller något, då kanske de är gott, men usch :p..

Ikv äre topmodel på listan klockan 20.00 sedan äre film, the guru ;) den låter mysig :p hiihi..

Nu blire tv, så pussis <33


Yes I loove to party and too loke like a ugly monkey :D hahaa (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback