Tidigare i skola

Igår sms:a jag alla tjejerna i vårt företag, och sa att eftersom vi bara hade en lektion som började 20 över 2 till 20 över 3 kanske vi kunde vara inne på skolan 11 och fortsätta med halvårs rapporten :o JAG föreslog de, fyfan.. de va något nytt, kliva upp tidigare för att åka till skolan o jobba :O aja (a) haha jag kanske ska bli en liten pluggis ? verkar ju passa mej ;) hiiihiii... Aja kom o hämtade Kicki o thoms med min snygg roffe vid höglunda också åka vi ner till skolan o började jobba ;D I slutet var jag o Thoms GANSKA trött så aah blev typ kiss o bajs språk o de andra 3 i företaget var våra pluppar som komme från thoms o ja xD allt var bara så himla sjukt men roligt (a) Spec mina fina (elaka) meningar ibland på datan, men I love it ;) 

Åkte efter skolan och gymmade, dock bara 45min idag =) hann inge mer, hade inga pengar till parkering ;o så stog free (a) hahaa vågade ej ståå jätte länge. :p men hade ingen ticket som vanligt :D så de var ju skönt ;) 

jag fryyyyser som en gnu måste jag tillägga, och de blev inge shoppa sport topp idag, need money for tomorrow ;o haha, så jag får vänta med de helt enkelt =) hiihi...

Och måste också berätta hur mamma blir då hon gör sönder saker:

mamma: haha titta :D
jag: Vadå?
Mamma: Stekspaden gick av :D Himla tokigt..

aah min mamma i ett nötskal xD haha himla roligt måste jag ju påpeka. :P hiihi.. Nu ska jag nog ta en varm dusch, mys mys (a)

Pusssiiis <333


Imorgon blir de träning igen.. (a) Myyssss :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback