Sööndagen, måndag parkeringsboot (y)

Sov typ inget på hela natten för de var så inne i nordens varmt på rummet ;o dooog, men klev ändå upp typ 12 låg as länge o drog mig ^^ alla andra var ju redan uppe, eller ålen åkte ju o jobbade kvart i 12 så :p hehe Sedan började jag städa i hennes lägenhet och Pojkarna åkte hem vd 1. :) jag tog undan alla flaskor och burkar o fixade till lite, sedan skulle jag till jobbe på Tempo.. Tog mig EN timme att få ut bilen från parkeringsplatsen och då fick jag ändå hjälp av 3 till :| och jag hade skotta runt hela bilen och allt ;s säämst.. Så åkte på jobbet (utan att ha äte ngt eller så ;o DUM TJEJ) Slutar 9 fortfarande ej äte ngt min mage döör, så jag tänkte ääh åker till coop i naxta de brukar ha öppet till 22 :D neeh kommer dit och de är stängt.. gör fet U-sväng och vänder tillbaka, stannar på en OK mack och köper en PYTTE LITEN påse pyttipanna för 50jävla spänn.. LESS -.- ..

Kommer hem till ålen kollar på parkeringarna och kommer fram till att ja ej kommer in där, testar o de funkar ej ställer mig på andra sidan bakom ålens bil och ja de kommer jag ju ångra hela mitt liv... Kommer in och sätter mig uppe med ål o kolla på tv glömmer mat, och lagar den 11 på kvällen (y) haha goood girl :p Sedan somnade vi typ AS SENT xD satt uppe i 30 år, men aja. :p vi hade ju trevliga diskussioner om att snigla på varann o.s.v. XD HAHA FRÄÄSCHA tjejoor (y) jaa oja, INGEN skulle klara av att vara med oss en vecka xD haha vi är som karar (y) haha inga holdbacks här heller, nej hua nej ;)

Måndagen börjar med att komma ut till bilen och hitta JA en parkeringsbööter xD på 500SPÄNN, ålen fick en också xD hahaha DUKTIGA, dagen innan (söndag) hade vi sagt till övikarna att ääh behöver ej betala parkering här, man får ALDRIG böter här utanför.. Shiii fick vi som fan.. 500spänn ? Hallå :| jag har ej råd att peya xD haha vem vill betala den till mig då ? :P NÅN ? xDD

Ajja skolan sedan (y) roligt.. Gjorde klart de mesta på halvårsrapporten och sedan slutade vi.. Jag åkte till en sömmerska för att berätta hur hon ska sy min klänning o.s.v.. Min mage kurrar som faan inte käka på 30år typ xD 11 åt vi köttbullar (y) hmm HUNGRI :D kom hem halv 7 då har ålen gjort spagetti och köttfärssås och duka fram o tänt ljus ;) AWWW, min äkta fruga :D hiihi, också åt vi som hästar xD haha båda var massa hungri ^^ sitter kvar o prata till halv 8 åker på tempo lämnar igen filmen som vi glömt och sedan till donken o handla glass xD HEJ TJOCKISAR :D (y) Hem igen och då är klockan 9 slår på en film vi hyrt på Hemma kväll, jag somna efter halv filmen (y) haha UTSLAGEN TRÖTT OCH HALSONT SNUVIG (y) haha Ålen väcker mig då filmen är slut och frågar om vi inte glömt något idag ? huh säger jag o fattar inget xD haha jaa Naturkunskap ? vi har prov på onsdag ? xD haha OPS den hade vi glömt. :p duttiga tjejer. ;) sedan brydde vi ej oss mer och satt vid datorn till typ 1 ist xD sedan skulle vi sova men då kommer hon på att hon ska föra över pengar o jocksa såp kolla vi på bilder ist xD också rann klockan iväg IGEN xD så vi la oss typ 2 denna natt också.. (y)

Drömde om ormar gjorde jag :( Läääskiiigt.. Neh nu är jag trött;)

GOD NATT <333


Min maat (a) haha good den ser ut xD


Fint bordet ser ut också (y) mysigt om inte annat xD


Filmen vi sååg på söndagen. tyckte titeln passade in på mig o anna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback