Roffen ska bort 15feb :'(

Ja då har dagen komme.. Besiktingsdagen av min lilla roffebil :( den klara ej besiktningen så om en månad den 15feb ger pappa bort den till en kille som ska ta delar av den ex motor och sådant skiit. :( vill ej :'( Vill ha kvar min roffe, för nu kommer jag ju ej ha ngn bil ? och hur ska de gå :'(  behöver min roffe ;oo Aja har ju en månad att spendera med honom <33 ;) hiihiii,,

Idag kom ja till skolan 10 i tov började 12 och hade mentorstid till 12.05 sedan skulle vi ha internationell ekonomi, hmm läraren kom aldrig ;s sedan jobbade vi på vlfri plats.. Hmm jaha ? låång dag xD njaa. :P så vi drog hem till thoms och snackade om sjukdommar, hur många barn vi skulle ha, party i helgen ja och massa skitsnack om allt möjligt, ni vet tjejor :D haha xD De var massa roligt, en del skratt o.s.v.. Sedan drog vi ner på stan är jag köpte två koftor från gina 49:- st :D NIICE ;) oich jag behövde ;) hiihii..

Sedan satt vi på charm i massa timmar, snackade även där :p hehe Och sedan rullade jag hem i bussen halv 6 ;D hihiii..
Imorse var jag trött :| satt uppe till kvrt i 2 igår :D men dee var treeevligt (a) hiihii, tiden gick fort fort då man hade skoj (a)

Nu blire lite svenska läxa ;o orka ej men måste göras. :P hehe..

Pusssis and good bye ;D


Jag och min sötnoos kusin magnus <333


Hiihi, hittade lite gammla  sötnos bilder <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback