Planer går ej som man planerat ;o

OMG, klockan går fort, kom hem och kolla på lets dance (jobbade 4-9).. Hem o åt halv 10, lets dance, och sedan data ;o vad jag SKULLE göra var:
Hem käka, packa eftersom jag ska vara hos ålen i staan en vecka :o, sova vid 11..

ja amen nej nu sitter Carro här fullt vaken (nog för den där cider jäveln.. -.-) pratar med mysfolk på msn och har inte packa en ENDA pinal ;o och jag jobbar 8-15 imorgon (y) braa och efter jobbe ska jag dirr till stan shoppa sedan till ålen (y) jaa men när ska CArro packa då ? ;s inatt ? Njaa då kommer jag somna 9 imorgon kväll och jag ska ju parta ;o PARTY och carro kommer sova 9 :o asås de är ju på förfesten :o omg.. aah, kanske ska sova kliva upp tidigare o packa imorgon bitti ? eller låt mig tänka, njaaa, då kommer jag somna 8 på kvällen xD haha Aja de gör inget :D skulle ju få sällskap om jag somna (a) hahaha de va ju snällt ;)

Morgon dagen :
Jobba 8.30-15.00
Stan 15.00- 16.30
Hem till ål o fixa mig 16.30-18.00(?)
Tjej kompisarna och pojkarna från ö-vik kommer efter 18.00 någon gång.
18.00-05.00 PARTYYY ;) (för alla andra) mitt schema blir 18.00-20.00 PARTY
20.00-?? SÄNG xD hahaha

Men bra carro, massa.. kanske ska sova nu ist för att sitta här då kan man ju tycka ? (A) ÅNGEST :O packning? när ;| hmm.. aja. :D de löser sig, kanske får skippa stan, men vad ska jag då ha på min imorgon ? :o

Problem hela dan, varje dag (y)
Puss från en planlös carro ;o


Paaarty Paaarty ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback