Ny biiil ;D

Idag kunde jag ej gå på skolan eftersom min mage var sådär damp som den kan vara ibland, jag kan knappt andas eller gå och de är massa jobbigt ;o Ingen vet vad felet är men jag ska kolla upp de, hann ej idag för jag o mamma sov till halv 2 xD eller jag låg typ vaken hela tiden från 8 imorse, för så fort jag rörde mig gjorde de ju jätte ont. :( Såå ja blev en hemma dag TILLS pappa hittar en bil på blocket i Östersund och bestämmer sig för at tvi ska åka dit o köpa den till mig eftersom Roffen ska dö snart ;o

Så vi åker hemmifrån kanske kvart i 4 upp till östersund där vi virrade bort oss hur länge som helst xD haha GPS:en söög geet, och vi hittade ej fram så de blev lite sajtsiiing (a) haha, var ju ganska himla roligt. :p Tillslut hitta vi efter att ha ringt denna karl som sålde den och han slog på traktorn ute så ser vi  en bit bort ett ljus och de var traktorn :D

Bilen var i jätte bra skick och mycket fiin :D skinnklädsel, ny sterio, centrallås, lucka uppe i taket o.s.v. Mycket fin inge rost eller något :D En vit Volvo 850glt, med 170hästar (a) haha mkt niice ;) AND I LOVE IT :D hahaha Sedan blev de hemfärd, massa jobbigt massa sånna där snöplogare ute och låg as lång tid i bara typ 40km/h seegt, sedan brassa vi om och då gick de lute fortare..

Köra från östersund med ond mage och trött carro xD haha njaa jag var nog inte så pigg på att köra, men var ju tvungen :p Hade hög musik för att hålla mig vaken xD haha hade bara massa chrisse skivor i bilen så de var typ låten "amanda" "håll mig varm" och jaa massa barnlåtar eller aah som spelades i sterion xD haha (y) Niice.. :P

Och på vägen hem stanna vi på max för ingen av mig o pappa hade äta ngt på hela dagen :| så halv 11 äter jag o pappa frukost/lunch/middag xD haha (y) bra..  :p Aja nu är jag iaf hemma och döööd, så nu blire sängen och skola imorgon.. :)

BILDER PÅ BILEN KOMMER IMORGON (efter 20.00, för de är öppet hus och då ska jag vara på skolan tillo 8 på kvällen, guuuu så jobbigt.. -.-)  Pussiiiis <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback