Lördagens gång

Klev upp imorse hör o häpna HALV 1 :| usch hatar att jag blive sådan sjusovare efter Vemmis, min kropp är inte sig själv och inte fan är min hjärna de heller ^^ haha. Aja upp o käka en hemma gjord SUB med kyckling sallad, gurka, tomat och mangoraja (a) sedan bar de av till Tempo för att jobba 6timmar =) 3till9 :) pengar pengar ;) hehe (a)

Dagen på jobbet var väl som vanligt, gulliga tanter och farbröder dock inga roliga ungdommar man känner till idag men de funkar med de söta tanterna också (a) hii, blir alltid lika glad då de säger att jag är så snäll o söt :D..

Tog sedan bilen hem som ej hade nå bensin så juste mamma var tvungen o komma in kvrt i 9 med mitt bankomatkort för att jag skulle kunna åka o tanka efter jobbe för att kunna ta mig hem, annars hade de nog inte blivi så roligt, o pappa hade ingen bil, skulle jag då få stå ute mitt på vägen i kylan lixx ? :o ..

Ajja hem och spela GuitarrHero, käka lite morrötter och godis (a) sedan blev de film på 3:an The League, väldans bra. :p och nu spotta jag nyss vatten på matten för chrisse är såå himla korkad ibland xD haha

Chrisse: Vem pratar du med på msn ?
Carro: .... varför undra du de?
Chrisse: Jaha, är du kär i han? ska du fråga chans på han? ^^
Carro; (vatten i mun, gapskrattar och allt far på mattanxD) hahah nej, vi är bara kompisar knäppskalle xD Och man frågar ej chans i min ålder :P
Chrisse: nähä :s hur blir man då tillsammans med någon knäppis?
Carro: ja man kanske är med en kille o kollar på film också känner man att man gillar han också kanske han gillar en tillbaka sedan efter någon gång kanske man pussas eller nå mer också kanske man sedan är tillsammans eller nå :D
Chrisse: Asså gud vad knäppt :s så kan man ju inte göra, blää.. Jag tänker iaf alltid fråga chans!

haha ja rolig lördag må jag säga :D Aja kanske ska sova snart klockan börjar närma sig 1 och jag ska upp 9 börjar jobba halv 11 till halv 5.. min kropp orkar inge mer. Aja pengar och de är ju trevlig arbetsplats så inge o klaga på, min kropp är bara död. :)

Puss and niight ;D

jag och min knäppis till syster som alltid ska fråga chans ;) haha


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha fråga chans och bo hemma till hon är 87 år. Det verkar verkligen spännande detta. Men det är bra, frågar man chans får man iaf ett svar på en gång ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback