Lördag, date ;D

Fortsättning på lördagen.. kom nyss hem efter att ha vare på bio med ålis, blev bjuden på Benjamin buttons otroliga liv en dricka o popcorn av henne :D de var ju snällt (a) som jag sa till henne, man skulle kunna tro de är en date ;) haha.. Träffade några roliga på bion också :p Och filmen var SJUKT bra, och brad pitt var förjäääääääävla het i sina brillor o skinnjacka ;) MUMS :D (a) hahaha .. den var jätte lång men helt klart värd att se, nästan någon tår kom men jag höll den inne :D .. kom till biografen kvart över åtta och lämnade den 20 i 12 (y) som sagt, låång film ;)

Innan bion var jag hemma hos mormor som fyllde år med familjen o käka tårta.. Asså idag har jag BARA äte onyttigt. :o Först Lunch på kryp in typ klockan halv 3, de blev från max 8-) Sedan hem till mormor tåårta kommer hem och mamma ska åka o köpa mat, jaa vad ska de då ha ? :o hamburgare, jag ba men ååh :| all träning denna vecka typ onödan xD haha nerå, men aah blev iaf chicken nuggets till middag (y) sedan bio med dricka o popcorn ;o asså aah great (y) snacka om onyttiga dagen, dagen :p

Nu är jag iaf sjukt trött och har sjukt ont i mitt huvud :| ska sova nu för jag ska upp 11 imorgon och jobba klockan 12.. kommer säkert inte ens komma några ungar eftersom de är söndag och denna vecka är en "oxvecka" som mormor säger, veckor efter jul och veckan INNAN lön, folk är helt enkelt panka.. Så blir väl till o måla imorgon på kryp in då :p

Nu ska jag stänga ner denna data och lägga mig till rätta för att få sööömn <333 som sagt nattens sömn igår, hmm 2timmer, inte konstigt att man är trött (?) inatt blire iaf om jag lägger mig nu 01.00 till 11.00 så äre ju iaf 10 timmars sömn o de blir 12timmar på 2dygn.. hmm aja ung och man ska orka med detta så säger mamma till mig då jag klagar. :D

God natt sov gott, Pussiis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback