Herregud ^^

För tillfället vet jag ej om man ska skratta eller gråta efter att ha läst en del saker.. jaa jag säger då de, de man trodde lite om och litade på kan man ju bara hmm jaa bajsa på :P herregud.. Jag dör vill ha de oläst NUNUNU ^^

Ajja nog om de, min mat (om man kolla förra inlägg) blev PERFEKT :D Potatisen (y) kalas, kasslern jaa fråga mina systrar Chrisse som brukar äta EN bit kassler tog hela TRE haha bra betyg och de satt o sa att det var himla gott :D ja lilla "husmors" carro kan laga mat hon :D Pappa tror jag till o med tyckte de blev bättre än mammas, hon kan ej laga potatisen de blir sönderkokta ofta nu för tiden :D haha Fick iaf topp topp betyg ;) de var massa roligt. :D

Kollade på trollkars tjohejset förut också, hmm listigt men vissa saker är ju så förutsägbara och vissa ja helt enkelt dåliga. :D haha men de är ju ändå ganska så roligt att kolla på =P Och nu sitter jag o längtar till nästa studentfest.. :p hoppas på återseende av folk (a) Och på seénde av nya folk (a) haha ;)

neeh nu blire hoppa i säng, kan nog orka med skolan sista halvåret nu :D Skönt schema dock vill jag ej ha filosofi men aah, ganska många sovmornar o en dag på veckan går jag till halv 5 annars är de rätt lugna tider ;D aah helt uthärdliga :D

Nu ska jag hopp till kojs och sova ;) ha de braa, Pussiiis


Vimmel på aveny bild, jag och thoms, nyktra och glada tjejer ;) haha


Ännu en bild vi hittades vara med på vimmel ;D Ålkis ^^ jag och Thoms;D (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback