Hemma efter FET shopping (a)

Jaa jag och mamma tillsammans blir aldrig bra på birsta ;D Shopping för alla Carros pengar :D

Men fyfan vad jag shoppa måste jag ju tillägga :D MASSA med nööjd ;D detta inköp gjorde jag:

- För Presentkorten på DUKA köpte jag : 6st ölglas(massa bra o ha ansåg jag o mamma) för BARA 159:-
Sedan blev de också 8st vanliga vita dricksglas och det var 4för 79:- också tar ni de gånger 2 ;) Sedan kom de till Bestick också kan vara mycket bra att ha, en hel "låda" bestick för bara 250:- hur bra är inte de ? :o de blev iaf för 500 något orka ej räkna ut har iaf nu 84:- kvar i present kort där :P

- Påväg till birsta stanna vi på elgiganten ;) OCH JA SHOPPING där med :D Mamma köpte 10rullar julpapper till nästa år (vadå de kosta ju bara 1:- st ;o fynda fynda ;D) Och jag kom ut med Guitarr Hero xD 399:- HUR billigt är inte de ? :D haha så ja nu äger Svenssons Guitarr Hero, ojoj jag som suger på de men aah jag ska bli PROFFS ;)

- Påväg HEM ifrån birsta säger carro massa med högt "STOOPPP MAMMA!" Haha då se rjag en skylt där de står "tallrikar 20:- och Arsietter 10:-" HUR fynd är inte de ? ;) Sååå Ut kommer Carro med:
8st stoora svarta bastallrikar, 8st arsietter vita, 8st svarta djuptallrikar och matchande salt+Peppar kvarn till de. :D Och ja det blev billigt, ändast ja håll i hatten :D 340:- Snacka om FYNDA :D

Ja som ni ser fynda jag bra och mycket saker så nu är jag redo att flytta ;) har ju massa tallrikar, plus fin tallrikar från julklapp12st med fjärillar på, kakfat, saftbringare, ölglas, snapsglas, vinglas, saftglas, vanligaglas, brörost, sodastream, kylbäg(rosa) med matchande klampar till, rosa mixer och rosa bländer, rosa salladsbestick :D ja vad med kanbehövas förutom typ kastrull o sånt shiit ? ;)

GBG here I come :D hahaha ^^

Nu blire maaat (bacon röra ;o mumms (a)) och sedan Guitarr Hero :D Wohoo ;D

Seyaah maby efter matchen på Guitarr Hero, ska jag skryta om hur jag vann :D haha



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag hade väntat mig en hel hög med kläder, skor, smink, smycken. Och så har du handlat hemma saker haha, du är rolig du ;)



Vilken dag ska vi ses? Hur ser din helg o kommande vecka ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback