Funderarn gånger tusen (?)

Jag kom igår fram till att jag skulle börja kliva upp tidigare på mornaarna för att hinna med dagarna och börja äta frukost, skulle börja detta imorse meen dessvärre då klockan pepp så orkade jag inte kliva upp eftersom att gårdagen blev sen för jag kunde verkligen inte somna. Låg och tänkte på allt möjligt mellan himmel och jord. Och då man gör de ligger man bara och vrider o vänder på sig, man undrar och funderar vad de ska bli av ens liv, hur man ska orka sista halvåret i skolan, hur blire då jag flyttar till gbg ? Kommer jag ha det skoj utan mina nuvarande kompisar?, kommer jag träffa mrRight? hm ja tankarna bara flödar om allt, och det är massa jobbigt.

Jag är en ganska fundersam person och jag hatar då dessa funderingar kommer på kvällen då jag egentligen verkligen vill sova och dröma för att orka upp. Nej men jag ligger o funderar och kliver upp klockan 1?!?!  Hur ska jag då nu kunna kliva upp imorgon till skolan? Oj skola, nej jag vill ej :( Vill bara ligga hemma i soffan en vecka till o vila upp mig och hinna fundera hur allt blir efter sommaren. Ja jag är helt enkelt en fundersam person och vill gärna lägga upp en plan för mitt liv, som att jag har bestämmt att jag ska ha barn innan jag är 25 :D haha (y) good luck ;) vill ju hinna känna killen i iaf 2år innan också :P ¨

Ajja, nu ska jag skita i mina problem ett tag och fortsätta kolla på drömkåken. den är väldans rolig :p  Och efter idag börjar ju mitt och mammas nya liv, inge dricka och promenader 1timme VARJE dag.  godis/chips bara på lördagar.(y) yes de ska nog gå bra det. Höll mig ju fan 1½år ifrån sådanna saker för något år sedan så de ska nog inte vara några problem :)

Neh nu blire drömkåken sedan sängen <33




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror på er!! Vill ni ha peppning ja då är det bara att ringa, då dyker jag och Mr Marabou upp haha ;)

Ja funderingar kan ta död på en. Så därför slutade jag fundera, testa du med ;) Jag menar livet blir som det blir. Hittar man mr right så gör man annars får man väl ta mr almost right eller nått. Och barn innan 25 är inga problem, herregud det är över 6 år dit så det klarar du utan några problem. För killar är något du inte har lite om iaf ;)



Och sista halvåret i skolan är ju så himla roligt. Passa på att njuuuta. För efter studenten blir livet helt annorlunda och du kommer sakna skoltiden. Och flyttar du inte till göteborg nu kanske du gör det året efter. Även fast jag gärna hälsar på dig i göteborg ;)



Kom hem till mig någon dag eller kväll denna vecka så ska jag peppa upp dig till max :D och lösa dina livsfunderingar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback