Fredag, studentfest, bortkom, sjukhus ^^

Yes, gott folk.. Första student festen avklarad ;) Check på de då.. hehe :p
Var då och förade hemma hos Thomsan, med 10andra brudar. De var himla skoj, dans, tango, jag har aldrig, alkohol, taxxi m.m om man ska sammanfatta förfesten lite ;) de var iaf trevligt, jag hade de iaf massa skoj :D

Ner på stan vid 23, ingen kö (y) kommer in alla splittras :p hehe var o dansade träffade massa bekanta, dansade ännu mer, ut o ta massa luft, shots till mig o kicki fischerman, 140 jääävla spänn för 2 :oo Aja, typ pank på de men vafan de är ju party ;) haha.. Bort tappad väska (inte min dock) sitter med denna person i en timme o försöker lugna ner. Tappar bort min sovkompis och efter en låång historia så gör vi den kort och jag sov på sjukhuse ;D Mysigt, hatar lukten men vad skulle ja göra åt de ? :o
Carro onykter tänker efter bortkommandet av kompis eller vad man ska säga (Sova bilen?, brrr fryser de går ej ;o, köra hem? starta bilen försöker se så gott man kan ut;s hmm nej ingen bra idé :p och efter detta hmm jaa sova sjukhuset blev de, så sovplats hittade jag och jag sov 2timmar på hela natten(y) kom fram 4 somnade 5 vakna 7 och fick skjuts hem från sjukhuse med mamma =p)

Hemma vid 8 la mig i sängen kan ej sova, sjuuuk huvudvärk ;o aah så då ligger man bara där o typ döör för sig själv o ångrar mängden alkohol man drog i sig men aja ;o de var ju skoj kväll iaf. :p

Upp klockan 9 igen, för att sedan halv 10 få skjuts med pappa in till Kryp in o jobba, inga barn, jag somnar typ 20min senare kommer de barn leker o klär ut mig med dem :D (bilder sedan sjuuukt snygga måste ja säga, alien, spindel och indian (y) hey sexy ladie säger jag bara xD) barnen går hem Emma o jag lägger oss i filmhörnan 3min kanske går o carro somnar igen :D från 3 till 20 över 4 ;) sedan stängde vi:D

Bilder från studentfesten och utklädnad kommer imorgon efter jobbe ;) ha de bra. :D Pusssiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback