Drutta på rumpan, not funny ;o

Dagen började som många andra dagar, skooola <33 ooh i loove it.. -.- noot. så grymt skol less så de är sjukt. :( Orkar ju knappt ta mig upp ur sängen men idag gjorde jag de igen och tog mig själv till skolan.. TROTTS mitt magonda.. Duttii Carro ;) hehe..

Kom hem och gick ut med Sippo =) 30min senare kom jag hem, sedan blev de bara typ daata och tv, topmodel och hellskitchen ;D Grinolar hela bunten där nu asså, omg.. Alla grina hit o dit överallt hela tin :p haha..

Och nu när jag nyss var ute med sippo =( så drutta jag på rumpan en gång och på knät en gång :o massa ont. :( och sippo ramlade också massa gånger hans små bambi ben bara flög runt om fiskpinnar eller nå annat roligt ^^ haha. :D
ganska rolig tur förutom då jag ramla, men nu snöare igen och då ser man inte de hala fläckarna :o säämst asså..

Imorgon har jag EN lektion :D sköönt, 13.20-14.30 sedan blire stan hitta en sport bh och sedan träääna ;) som sagt 3-4gånger i veckan och de ska jag hålla fram till sommaren (y) jag ska faktiskt vara såå duktig ;D Hiihi..

Neh nu äre 2½ män (a) sååå jävla braa, I loove it. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback