Måndagen och Tisdagen

Måndagen började med att vi skulle bygga monter ute på gärdet från klockan 1 till 7. Optemist tjejerna som vi är tror vi att vi ska vara klar vid aah cirka 3. Haha, vi håller på enda till halv 7 (y) eftersom då MÅSTE vi dra för vi ska hinna på Chlas Ohlsson ^^ Sedan blev de hem o käka hos ålen och efter de träna manus till vi ville spy och då skjutsa ålen hem mig och jag var hemma då vid 10 över 9. JOBBIG DAG :| Hualigen..

Tidagen MÄSSA FÖR FAN ;) Kommer dit halv 8 gör jag trotts att jag försov mig till halv 7. Skulle kliva upp 05.45 :o OMG, jaa ni ser rätt, jag ville ju bara DÖ då jag ställde klockan. Men neh jag kommer inte ens ihåg att klockan ringt och vaknar halv 7 ser hur mörkt de är tänker vafan va länge de känns som jag sove, hur mkt är klockan ;s den måste ju vara typ 03.00 ^^ Kollar också ba 06.30, aah skönt tänker jag 15min kvar till jag ska upp, lägger bort telen och tänker sedan till VAFAN :OOO SPRINGER upp och sedan äre stress kommer hemmifrån 07.05 och är på Gärdet 07.30 :p duktig Carro ;)

ja mässan höll på 09.00-15.00 många hade roligt med våran Kapplatorns tävlig och de hade även vi ^^ haha Tog massa broschyrer över högskolor i gbg och träffade snygga militär gubbar. ;) Gick in i dommar rum körde vår presentation (eftersom vi blev nominerad till bästa UF företag (A) haha, GOOD GIRLS ;) det gick KALAS :D

15.00 började prisutdelningen, VI KRYP IN UF tar 6 av 7 möjliga priser vi satt upp oss på xD haha asså vi är så jävla bra. :D Har nog inte blive så glad som jag blev då vi FAKTISKT tog hem HELA skiten genom att vinna (komma 1:a) i den STÖRSTA och viktigaste kategorin BÄSTA UF-FÖRETAG! KRYP IN :D vem hade kunna anat detta förra sommaren då vi inte hade en ANING om vad vi skulle göra :D Wooohoo :D Sthlm nästa tjejor, grymt stolt över oss kan jag lova, längtar till vi ska kicka assss i sthlm och sedan komma till La rotterdammmm ;)

1:a Pris Bästa UF-företag
1:a pris Bästa logga
1:a Pris Bästa säljare
2:a pris Bästa Innovation
2:a pris Bästa tjänst
3:e pris Bästa Monter


Alla våra fina priser ;) Woohoo, (Kicki, ålen, Thoms, Emma och jag)


Jaa, vi vann ju även den lokala mässan ;)


Alla vi Kryp IN tjejor igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback