Ett steg i taget..

Inne på min 3:e inneliggar dag. Har vare sjuk sedan tisdags kväll och bara lega i sängen eller soffan med MINST ett täcke och en filt ^^ Frossa, 39,6grader feber, Halsont så pass mkt så jag ej kan vrida huvudet åt höger ;o sjukt. Mamma bara luras hela tiden om att de ska vara en buld av nå slag men sedan gav hon med sig o sa att de var min helt enormt svullna halsmandel ;o Har käka soppa dessa dagar eller tisdag kväll, onsdag klockan 4 onsdag klockan 9 och torsdagen blev de bara vatten och lättdryck för min del.

MEN nu kommer vi till de stora genombrottet ;) Började med att jag kunde äta en ostbåge :D Sedan sa mamma att eftersom de skulle äta tacos så kunde jag ju faktiskt testa att äta riktig mat för en gångsskull :D och de gjorde jag ;D Åt en halv tacos och det gick bra faktiskt. :p hehe dock ont frtf men om man tuggar typ 40ggr så går de bra o svälja (y) Niice de xDD hahaa..

Såå men de vill jag dra slutsatsen, JIPPI; jag kan nog få äta min semla ikv :D Vill ut o parta som fan, men aah min hälsa tillåter de inte denna helg, så de blir lugnt med film o semla (a) Mysmys ;) kan nog vara bra efter 4ute helger ;)

Neh nu äre simpsons :D Pusssiiis hejdo <33


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha din stackare ;) du kanske är uppe i din halvtidskris du med ;) sådär 1,5 år i förtid ;;)

Postat av: emily

Jaaa bara semel-bullar o massaaaa grädde :D:D men fy carrou xD mandelmassa är snuskigt :| ses nåt snart? saknar dig!!!!!!

2009-02-24 @ 23:11:50
URL: http://eemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback