Trötteeer..

Toddeluu.. :P

Nu har jag kommit hem från skolan. :) har hållt på med projekt arbetet så gott som de gick ^^ Klive upp tidigt idag och igår och jag är helt död xD haha.. Min kropp MÅSTE få sova till iaf 10, inte 5.40 eller 7.40 :p suck..

Var ett tag sedan jag skrev något nu men de har vare så mycket, Men kan ju berätta om helgen :D

Lördagen klev jag upp 11, sedan ringde Lovisa också planerade vi för kvällen. :) Efter det tog jag kvart i 4bussen till brunnsparken där Lovisa väntade också tog vi bussen till frölunda torg där Sanne väntade på oss.. :p Vi gick då till Hemköp och köpte tacos och Chirre. :p Allt vi handlade var på "rea" himla billigt blev de, typ 10kr där och 10kr här :D haha.. (y) Sedan drog vi hem till Sanne och lagade Tacos, såå gott :D Sedan sminkade jag Lovisa och de fixade till sig och sånt, efter det börja vår lilla förfest.. hahaha hade sjukt skoj, många fina felande ord kom och fin sång bjöd vi på xD HAHA! inspelat och allt, ja himla vackert till Higher och vill ha dig i mörkret hos mig xD Klockan halv 1 tog vi taxi ner till stan med en jätte skön taxi chafför som tyckte de var tråkigt och köra taxi men att då de kom sånna som oss var det himla skoj, och vi var de bästa han skjutsat ;) de ni, haha sedan gick vi på Trädgårn där vi mötte Lovisas pojkvän och så. :p Dansade och drack Tequila (y) Åkte hem med sista bussen och somnade 06.00 xD

Söndagen trött som ett as, sov till kvart i 2 och då hade jag massa sms på telefonen, snacka om oförskämt att skicka sms på en söndag morgon vid 11-13 xD mena folk sover då (?) hahahaa (a) Sedan tog jag mitt täcke la mig i soffan och kollade på film ^^

Måndag skola, och nu äre tisdag.. :p haha 5agar kvar till jag kommer hem och rör om de i sundsvall :p

Nu kan ni få se lite bilder från lördag också, så snäll som jag är :D


Lovisa och Sanne. :p

Jag och Lovisa :p

Sanne jag och Lovisa :D

HAHA xD Mongo1, Mongo2 och Mongo3 xD

Sedan började de bli sent, och då kan jag inte vara normal (a)

HAHA som sagt (a) Lovisa var ju fin iaf :D

HAHA Inte ens då vi skulle vara seriösa på bild alla tre xD hmm..

haha de tyckte att jag kunde vara normal på en bild, okej då.. ;D

Happy face ^^

Dansa till typ Ke$a - tiktok som spelades flitigt :D

Rolig bild :D

Haha ;)

Vi hade frääna drinkpinnar också jag hade rudolf och Lovisa en Ängel :D

HAHA xD HIMLA SKOJ :D

Inne på trädgårn, Sanne jag och Joel(lovisas kille)

Lovisa och Sanne på dans golvet ;D

Också kan jag avsluta med en bild på oss tre inne på trädgårn :D

Ja de var det, tog ca 130bilder xD hahaha (y)

Ciaooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback