Snart sista tentan (imorgon)

Hejsan hoppsan..

Först och främst, mamma vadå laga mat till 6pers, vi är ävl bara 5 i familjen ? xD haha..
Aja hur som haver..

Har inte hänt så mycket sedan sist tror jag ^^ Städa, diska, skola o.s.v.
Idag var de också skola, sista seminarium för sedan är de projektarbete som gäller, ska bli himla spännande. :p Imorgon kommer sista tentan ;o HUA, den verkar ruskigt svår, hmm får se hur de går.. Förra tentan gick ju kalas och första tentan gick ju också himla bra. :D Såå hoppas på det med denna med (y)

Nej snart börjar julkalendern och den måste jag ju se eftersom jag INTE tänkte kliva upp 7 på morgonen precis :D haha not my style.. nejnej man väntar till kvällen om man är cool ;)

Nej jag har inge mer o säga ;o Måste hitta en buss som går till Ikea så jag kan köpa flytt kartonger, eftersom jag tydligen måste packa själv :o Mamma och pappa ska tydligen bara hjälpa mig att städa här, inte packa.. Shitpommes, hur ska detta gå. :D haha sopsäckar ska införskaffas också till kläder, kuddar och allt sånt där mjukt..^^

aja.. Nu är de bara ordbajs ^^

Julkalender om 13min, sedan 2½män, sedan Ugly betty, sedan DHW och sedan sova.. Ska ju upp 8 imorrn Tentan kommer ut 09.00 :)

Önska mig lycka till, kan behövas ^^

Ciaooo..


HAHA snygga tjejer xD 12juni 08 (y)

Kommentarer
Postat av: Anna L

Hej gumman!

Fler jobb lediga här om du är intresserad.

Puss o kram

moster Anna

2009-12-02 @ 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback