S.. Jullov mena jag ;D

Haha, först skrev jag Sommarlov, haha virrpanna (?)

Men så kan det vara efter en HEL dag i stan :p Mötte upp Lovisa 12.00 på skolan också gjorde vi en arbetsplan över vad vi ska göra under JULlovet. :) De andra var sjuka som de vare hela veckan typ, Så det blev jag och lovisa som fick fixa detta också :P hehe, aja.

Vid halv 2 var vi klar med allt och då tog vi spårvagnen till Nordstan också bestämmde vi oss för att käka Sallad på det bästa sallads stället som finns:D Mums, man kombinerar ihop egen sallad (om man vill, finns också redan klara) himla fräscht och massa gott. :D Sedan tog vi en tripp på stan och kikade på skor på REAN på dinsko (A) hahaha.. Köpte inget, (för det gjorde jag igår xD) och sedan kolla vi på ansiktskräm och shit, sedan drog lovisa hem eftersom hon är dyng förkyld och sjuk hon med så hon hade hont i huvudet. :) jag fortsatte min tripp och köpte med mig lite rese dricka och godis till söndag och en present. :) Sedan tog ja bussen hem halv 7 och diskade och nu kollar jag på simpsons. :P

Igår då om skor xD haha.. Efter jag träffat Lovisa på skolan och fixa arbete och redovisning så åkte jag ner på stan för att köpa INSLAGSPAPPER och mat till kvällen xD hahaha.. Såg REA stort på dinsko, gick in för att TITTA, haha kommer ut med SNYGG skor, och åkte hem.. Hmm var det något jag glömde kanske? JO JUST xD inslagspapper och käk, DUKTIG carro :D Skor i mitt hjärta lixom ;)
STOR städade igår också, dammsög och skura golv och dammtorkade och tvättade :)

aja, nu ska jag se tv :D Ciiaaoooo


<333

<333

från 499:- till 199:- :D BILLIGT !!!

Kommentarer
Postat av: Anna L

Så nu är du hemmavid då?!

Här nere är det problem med växlar och stoppsignaler på tågspåret ..... lite drygt att ta sig till jobbet.

Kram

moster Anna

2009-12-21 @ 09:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback