Helg och ny vecka.

Hejsan hoppsan..

veckorna springer iväg och jag har massa i skolan och orkar inte uppdatera.. (hmm undra om det är därför mamma ringt så mycket på senare dar? haha :D)

I Fredags var jag in och lämnade tentan, vet inte riktigt hur det gick men det får man väl se, borde få godkännt iaf ^^ Så jag mötte upp Lovisa på skolan också lämnade vi in tentan tillsammans, sedan gick vi runt på stan och kikade på fina och mindre fina saker xD haha väärldens fulaste hatt hade de på Hm och den testa Lovisa ^^ Haha himla tjusigt.. hmm :P Vid 6 tiden skiljdes vi åt och jag gick på Hemköp för att köpa frukt till kvällen för jag var JÄTTE sugen på fruktsallad. :D Inne på affärn kom jag på att jag inte käka någon lussebulle iår ;o Så jag köpte en sån också, sedan fick jag beslutsångest för jag blev sugen på ost och kex xD haha så visste inte om jag vill ha fruktsallad, lussebulle eller Kex och ost.. Hmm :P haha så jag tog och köpte allt xD hahah :D
Lördag var jag hemma och kollade på Film, och söndag åkte jag till stan och träffade Lovisa också gick vi på Liseberg för att kika på julmarknaden där inne, himla fint men Lovisa sa att det brukade vara mer. Men det gjorde ingenting. :) Fina renar och lamm och getter och kaniner o.s.v.. :p haha

Också visade det sig att INGEN av oss någonsin vinner på sånna där Hjul där man vinner ex chocklad, också sa jag "haha om vi skulle ställa oss vid ett tomt spelstånd så MÅSTE ju nästan någon av oss vinna eftersom vi båda har sån otur på dessa. :D" och vad hände, JO vi ställde oss vid en HELT tom, och vad händer jo Lovisa vinner en påse Daim :P haha snacka om lycklig tjej xD "VAH :O jag vann!!!" hahaha sjukt skoj.. också ska vi spela på ett annat ställe så säger jag "Jag brukar alltid ta nummer 6, men jag testar någon ny idag:D" Och vilket nummer vinner? nummer 6 -,- Ingen hade den.. suck sa jag då.. :P haha SKULLE tage den!

Nu idag har de vare skola 10-12 sedan åkte jag hem och nu har jag precis käka lunch (macka) också ska jag se tv nu :) Snart börjar Smallville (haha blive besatt xD)

Kan lägga upp lite bilder från Liseberg också nu. :P Enjoy!

         
RENARNA :D

Dessa sjung jul-låtar med Alvin&Gänget röster :p

Massa Ljus i trädet och några små stånd.. :p
     
Jag och lampor från tornet, Massa lysen på liseberg, Lovisa och en tjusig julgran med koppar i (stolt över sin påse daim också. haha) ^^

En till fin julgran :D

Skridsko banan :)

Myspys :)

Ljus runt huset. :)

Ja det var lite bilder iaf. :) Ciaooo..  



Kommentarer
Postat av: Anna L

Vad fint det är!

Saknar dig massor!!!!!

Kram

moster Anna

2009-12-09 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback