Vilken dag.. Phuu.. :p

Hejsan Hoppsan.
Jag vill börja med att säga att gårdagen var en Carro dag :D jag hade ansiktsmask och gjorde ÄNTLIGEN efter 100år fixa mina fötter, fotbad och fila och nagelack och ja rubbet.. :P Myspys..

Idag klev jag upp halv 11 och gjorde inte så mycket men helt plötsligt var klockan halv 12 och då började jag packa min väska för en ute dag på stan där jag skulle leta skolböcker och träffa min moster som är i stan och få paket. :p
Väl inne i stan så gick jag på HM för att köpa mig ett puder som var slut i sundsvall inna jag flyttade, men det fanns ju ofc här ;) sedan träffade jag Moster och några andra från hennes skola(hon jobbar som lärare.)  Sedan fick jag min födelsedags present av henne :D Och vi pratade lite sedan gick jag vidare för att hitta stadsbiblioteket, hmm de tog kanske mig 1timme att hitta det xD sedan väl där hade de INGEN av böckerna jag skulle ha de visade mig till Universitets biblioteket vilket jag glömde beskrivningen på så jag gick till 7-eleven och de fattade ej vad de var för bibliotek och hänvisade mig till ett annat bibliotek, där hade de INTE heller NÅN av mina böcker och hänvisade mig till kårhuset, gick dit och gissa vad? hade de mina böcker??? NEJ.. -,- då har jag typ blive hänvisad runt överallt i stan och DESSUTOM tappa bort mig och gått HELT vilse till de som kändes som en helt ny stad låångt upp åt fasen, och de tog mig 1timme att gå upp dit också LESS.. Så jag fick leta rätt på en busshållsplats (inte de lättaste där uppe precis ;o) Åkte ner tills jag kände igen mig och klev av, sedan fick jag hänvisningar om att gå till Akademibokhandeln på vasagatan och där hade de INTE mina böcker heller... -,- kollade på deras dator och på en sida där kunde man beställa hem.. Då var jag less och klockan var väl vid 5 tiden.. Letade rätt på en busshållsplats satte mig och 5min efter kom min buss och en trött och less/sliten Carro åkte hem och gick in på sidan hittade ALLA mina böcker och beställde hem för 700:- billigt tycker jag eftersom de var 5böcker. :)

Onödig dag på stan? JA.. Kunde lega med mitt fetsjuka arsle hemma och på 3min klicka hem mina böcker ist för nästan 5timmars rundvanring/vilsegåing i staden gbg..

Väl hemma gjorde jag Cesarsallad (ja de är nog de bästa jag vet nu:D) och nu äre 2½män på tv:n och de är bara 3dagar kvar till jag fyller år ;) jag ska baka mig en EGEN tårta också ska jag äta godiis och bara slappa :D Myspys ;)

Ciaaooo...

        


Cesarsallad till typ 50pers xD haha en kyckligfile och en halv såndär påsesallad usch orka ju inte ens hälften xD men de är bra då slipper jag göra lunch imorgon :D myspys ;)


jag och chrisse efter Panda showen på Liseberg förra veckan :p

jag och chrisse i en karusell :p förra veckan på liseberg ;p

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag antar att du tänker bjuda på ceasarsallad när jag kommer ner ;)

Postat av: Carrou

haha ja de kan du lita på, eller bjuda vette fan du får hjälpa till ;) mohaha :D

2009-08-28 @ 00:51:54
URL: http://carrooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback