Sjuk (?)

Hejsan hoppsan, kan ju börja med att skicka ett litet Hellow till sara ;) haha och säga att min tvätt INTE krympte också kan jag säga att Animal Planet i mitt hjärta <33 hahaha ;)

Aja hur som haver gårdagen var jag ute och prommenera i lite mer än en timme kikade runt lite i landskapet och sådär ^^ haha.. Till middag gjorde jag en kotlett och klyftpära som jag gjorde själv :p (bara så mamma vet att jag faktiskt äter MAT och inte bara nudlar eller soppa (A) hiihi..)

Idag SKULLE jag upp 8 och åka in till stan för att skriva in mig på institutet meen jag mådde så jäävla dåligt då jag vaknade att jag inte ens tog mig upp, jag är sjuk.. SKOJ? nej.. Men imorgon är sista dagen så då måste jag ju dit men för tillfället har jag feber hela jag är som en kokande panna, halsen väärker som fan och ja näsan är täppt och sedan inte täppt för då är den bara rinn och huvudet sprängande ont. :( vafan, orkar inte vara sjuk nu?

Och idag kommer mormor och morfar och hälsar på, får hålla dem på avstånd så de inte smittas, mena detta är ju fan sjukt jobbigt ;/

Nej nog med allt gnäll ta en alvedon slå på animal planet och ta de lugnt, aah de låter som en bra ideé fram till mormor och morfar kommer ska kanske klä på mig något också. :)

  
Fredag = tacos        Söndagen = kotlett

Lördagen åt jag bara pyttipanna :p haha såå mammii jag äter MAT ;)


Nu ska jag läsa lite skvaller som jag köpte igår på min prommis.. :)

Ciao... ;p


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag känner mig hedrad för den personliga hälsningen till just MIG :)

Bra att du kikar runt på landskapet så att du vet vart alla snygga hunkar bor lagom till att jag kommer ner ;)



Herregud äter du riktig mat till och med ;) snacka om lyxigt. Ser framemot att få komma ner till dig o få riktig mat haha.



Du kan ju plinga till på msn när du känner dig lite kryare. Så kan vi kanske boka Ullareds resan ;)

Postat av: christine

åå gud vad maten såg good ut (y) (a) :D vill bara HAAA ! ;) hoppas du har det väldigt bra där nere stakare som har blivit sjuk :/ ! ha den bra hejdå <333

2009-08-27 @ 19:23:28
URL: http://christineejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback