Middags paus med mormor och morfar.

Hejsan Hoppsan, nu blire en uppdatering två gånger på samma dag ;o omg.. ^^

Meen jag ville bara skriva att min sjuka har blive värre ;o har börja få MASSA ont i mitt högra öra :| är typ täppt i örat och då man rör där göre ont, öroninflamation (?) goooood no, don't hope so. Då måste man väl till sjukan och få pencilin? de har jag verkligen inte tid med..
så nu ligger jag iaf i soffan ser AFV och tycker massa med synd om mig själv, nu vill man ha någon här som tar hand om en men icke.. Eller Mormor och morfar var ju här och bjöd ut mej på middag :D så det är väl att ta hand om mig, massa gulliigt tycker jag :D jag åt iaf de GODASTE jag äte påå länge, tog en cesarsallad med kyckling, ojoj vad den var god (y) Bästa salladen jag äte faktiskt. Jag och morfar ville OFC ha efterrätt xD så vi tog en glass, och den glassen var JÄTTE fiin (hade inte med mig kameran tyvärr:( menmen..) Den kom serverad i en upponervänd hatt(käkade på fars hatt restaurang/hotellet) också vare AS god pistage glass, vanilj glass och hallon sorbet :D MUMMA, med jordgubbar på strå och ett knippe vinbär och blåbär. Den var massa god och fin.

Så därför ligger man här i soffan som en stoppad flodhäst xD haha så jävla mätt alltså.. usch nu har jag nog äte för hela veckan :) och PLUS man fick lön idag ;) Surprice MONEY MONEY (A) rik igen då :D

Snart kommer mormor och morfar hit igen eller till Lippe och bengt och då blire surströmming, får se om jag orka gå upp till dem och sitta mår ju som sagt inte så bra, men kanske man orkar ett tag :) Nu blire nässpray och alvedon täcke och tv :)


Ciaoo..

Här är iaf min nya man by the way ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback