En äventyrs dag/natt..

HejsanHoppsan.
Ja min natt var ju minst sagt spännande, började med en alvedon innan jag la mig för de känndes som min kropp skulle gå söner och huve explodera.. NOT niice.. Sedan nässpray och två påsar med lambi näsdukar som jag fick av mormor.. Kan ej sova på jätte länge eftersom min näsa bara rinner och rinner(då har jag även tage nässpray) somnar tillslut vid halv 1 kanske (gick och la mig 11...) vaknar igen halv 4 och då kan jag inte andas och känner att ja gmåste spy ^^ går på toa och ja... Sedan äre bra med de dricker vatten och borsta tänderna igen känner mig lite bättre lägger mig igen och sover.. Vaknar sedan vid halv 6 kan inte andas igen (jag är ingen som sover med öppen munn så då min näsa täpper sig får jag ingen luft) Så jag tar nässpray vänta 15min sedan äre bra i näsan igen.

Rolig natt? euhm, nej tack.. Men imorrse känndes de iaf INGE bra igen. Men jag visste ju att jag måste upp och åka till mimershus bibbla och låna en bok som jag såg igår kväll de bara hade ett exemplar av och jag måste ju ha den till skolan så jag åkte dit imorse eller typ runt 1, de var jätte trevliga där och jag fick bra med hjälp.

Sedan tyckte jag synd om mig själv som mådde så dåligt så jag gick på hemmakväll och hyrde tre filmer. :D
- The Boat that rocked (komedi)
- The end of the world (Action)
- It's all about the woman (komedi)

Ville ha en drama gråt film, men de fanns ingen jag gillade där.. Men jag hittade JÄTTE många bra barnfilmer (A) om nå rockdaggmaskar och om nån isbjörn och så men jag sa STOPP :D haha..

Nu ska jag laga mat snart försöker äta vid 5varje dag så man får en midags rutin.. vilket jag tycker är bra. :) Till middag blir det Köttbullar, potatismos och gräddsås :D (För juste jag var ju på ica maxi också och handlade, vill wooka i helgen också var jag grymt sugen på cesarsallad till imorgon:D)

Ciaaooo...


Fiilm (A) <33


EN skolbok, ska typ ha 10000till... usch.. Leta leta imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Sara

The women har jag sett, den är bra :)

Postat av: maria lindfors

Jaha, är det bara Sara som gör inlägg!? Jag får väl dra mitt strå till stacken och skriva. Hoppas att du är på bättringsvägen nu i alla fall. Håll utkik i brevlådan inför helgen, om du nu orkar pallra dig dit ner. Sedan skulle jag föreslå ett rättstavningslexikon åt dig, hi, hi. Julklappsönskning??????? Kramar Mamma.

2009-08-27 @ 09:12:24
Postat av: Sara

Yes någon mer än jag som är tidig ute med julklappsinköpen ser jag ;) haha. Känns bra att jag fått en kommentarskompis nu, kändes lite ensamt med bara mina kommentarer.



Snygg shopping förresten. Dock borde du spara pengar till Ullared, där kan du shoppa kläder i massor ;) Ska vi boka ikväll?

2009-08-27 @ 11:22:10
URL: http://sarakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback