Danföre doppardan (?)

Eller? haha ^^ Imorgon fyller lilla jag år (a) 19år och de känns hmm.. Ingenting ? ;s kanske för att jag får fira den själv ? :o Utan en sång på morgonen av en härlig stämma familj Svensson? ;) haha.. Aja detta är ju början på mitt "vuxenliv" haha (jag vuxen nu? omg.. :p) Aja hur som haver så var jag på willys förut för jag mena födelsedag UTAN tårta? Big nono.. Så jag köpte grädde, strössel, karamellfärg (vill inte ha en vit tårta..) sånna där karameller fruits eller vad de heter, chockladpudding(ska ha de på ett lager tycker inte om banan eller sån där gul klet på tårta) så de blir chockladpudding och Hallonsylt, vet int om det går det ihop(?) men de är ju gott båda så :D haha.. Så imorgon eller ikv ska jag laga min tårta som jag ska äta imorgon och anna ska nog också få smaka eftersom hon flyttar till gbg hon med imorgon :D Så vi ska på stan på måndag ;) myspys..

Igår så skrev jag inget men jag är inte död (pappa) ^^ haha.. Jag hade bara ingen lust igår för jag städade, alltså STÄDA hela lägenheten dammsuga och skura och ja sånt där ni vet. :) Fixade min bargrej (kommer bilder senare.) och tvättade.. sånt där skoj.. Sedan satt jag framför tv:n hela kvällen och kollade på film och en av de filmer jag hade hyrt så de blev The woman igår ikv blire nog The boat That rocked. :)

Tack för korten jag fått på brevlådan också har INTE öppna dem än för den med grönt på såg man igenom att de är grattis kort så vill öppna dem imorgon med MASSA paket jag har stående i garderoben ^^ hiihii..

Neh nu ska jag laga Kassler i ugn med potatismos orka inte koka potatis ;s ..

Bilder på lägenhet och sånt där kommer ikv kanske.. :)

Ciaaooo... <3


HAHA 2006 då familjen var i gbg första gången ;) snyggiingar, grrr xD


Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS!!!!!! min älskade dott! Jaha, nu är du stor (hm,hm). Livet i storstaden har/skall just börja. Det kommer att gå bra, men sångstunderna på morgonen av din närmsta familj, som även består av Lindfors!!!, lär du inte få uppleva igen, så vida du inte är här på besök! Lite tragiskt, eller? Nej nu går jag och sover efter en natts arbete. Jag var i alla fall först med gratulationer till dig. HIPP HIPP HURRA PÅ DIN 19-ÅRS DAG! Kramar i massor// Mamma.

2009-08-30 @ 08:46:23
Postat av: Sara

Nej här vill jag nog poängtera att JAG var först med gratulationerna via sms? Inte sant Carro ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback