19 år :D

Just nu känner jag för att jag skulle viljat ha en ballong ;o konstigt men så äre xD
Fina paket har jag fått iaf :D kommer bilder på de här nere ;) Gjorde ne JÄTTE fin tårta också, en rosa tårta(som sagt) också invigde jag min wookpanna(som jag fick av sara i födelsedagspresent, eller de var EN av alla jag fick av henne^^)

Ja kära bloggiliblogg som läses av min familj xD haha såå poppiis jag är (a).. Just nu kollar jag på Inside the michael Jackson Mansion.. :P har precis haft fika gäster här (lippe och bengt) fick en tårta och blommer av dem så jag bjöd ner dem på tårtan de köpte till mig så de fick smaka på den de gav mig tänkte jag :p Och idag kom ju min kära lilla vän Anna Ål ner till gbg :D hon ska också bo här, woohoo och imorrn ska vi på stan ;) Myspys..

Snart börja skolan och jag börja bli liiite närvös men men, de går nog kalas =) .. Let's see the day in pictures I think ^^
Och tack för alla fina paket.. :D Massa nööjd ;) och all fin sång i telefon :D aww :') <33


Min bargrej uppkopplad och isatt med alkohol (a) myspys..


en del av mitt hem :)

Paket jag la på sängen efter jag klive upp och sedan öppnade jag dem:D
     
      
     


      

haha sööt chrisse asså ;)

Bilder på tårtan och så får ni senare ;) nu ska jag duuuscha :D
Och juste innan jag glömmer fick ju en micro och DVD av mamma och pappa med men de fick ha i förskott för de kan ju behövas användas lixom.. :P

Ciaaooo ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du fick i hyllan. Hoppas att "drink/bar stället" fungerar som det ska. Ser bra ut ialla fall. Kram.

2009-09-05 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback