Awww <33 :D

IDag på jobbet var min favorit tant in :D också efter hon har betala och ska börja packa i sin lilla väska(sån där tanter har och drar varorna i) Och då ställer hon ifrån sin tomatpuré och sedan av någon anledning kommer hon åt den och den åker i golvet och hon blir helt till sig.. "oj förlååt, de var inte meningen att ge dig extra arbete. :o"
Jag- Men de är lugnt de är ju sånt som händer. :P vi har ändå inge varor så de är bra att du sätter mig i arbete ;) haha
Hon- Ja men usch så klumpig jag är som lyckas med något sånt här, tack för att du plockar upp.
Jag- Ja de är lugnt, man ska ju även hjälpa till då man jobba i affär :D så de går så bra så.
Hon- Du är så himla gullig och snäll. Tack såå himla mycket för hjälpen.

Sätter mig sedan i kassan igen och hon går då in och köper chips och en chocklad kaka också då hon ska betala säger hon "detta kan ju i alla fall inte gå sönder, haha:D"
Jag- nej det är ju tur det då, hehe :D

Sedan efter hon betala så säger hon:
"du är alltid så himla trevlig och snäll, det är så roligt att handla av dig här, så sanningen är att jag köpte detta till dig, som tack för att du är så snäll också kan du ju se det som ett litet påskägg ifrån mig:D"
Jag- nej men ;o oj tack så himla mycket det hade du ej behövt göra heller. :D tack då mycket.
Hon- Jo, du är så hjälpsam så klart du ska få detta, glad påsk :D
Jag- tacktack så mycket :D

Haha asså <3333 Hon är min favorit jag blir alltid såå glad då hon kommer och handla, hon är såå söt, liten tant med vitt o lite små krulligt hår :D Min favorit (a)

Så dagen idag på jobbet var jätte trevlig, har bara vare in massa trevliga människor och dagen gick jätte fort. :p

resterande dagar av helgen har väl inte vare såå roliga, sutte hemma och kolla på film och jobbat hela helgen. (Y) Aja, sådanna helger blir de väl också ibland anntar jag väl....

Nej nu ska jag skriva Svenska tal till nationella muntliga och sedan blire matte sedan har jag hyrt en film som jag ska se på efter Wipeout =) Imorrn komemr studentmössoooorna ;) INGE sovmorgon, men mena hallå STUDENTMÖSSA :D vill ha den nu ;) hiihi..

FÖRST står affär med mammi på listan ;) Pussshejdoo<33


Han är förmodligen världens snyggaste ;)

(oj juste bytheway ;) Har ju sökt och skicka in nu alla mina högskoleansökningar till GBG också :D Såå hoppas på de bästa mitt CV är klart nu också så ska väl skicka de till några affärer eller så i gbg ;) Wohoo, 4månader kvar augusti drar jag :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback