Bara för att..

... slippa plugga matte för några sekunder kan jag ju berätta hur peppad jag var på matte igår ;) Mohaha.

först var de skola, sedan hem till sara o hälsade på sedan testa min klänning i bydalen sedan hem lekte med mina kusiner och slutligen gick jag ut till mig vid halv 8 för att köra järnet med matte ;) HAHA!!
Tänker först ääh ska bara kolla liite på internet sedan plugga jag, klockan 20.00 så säger jag aah men nu plugga jag, jag lägger mig i sängen gör lite repititions uppg, sedan orka jag inge mer..

Lägger mig på rygg och leker med suddet och läser exemplerna i boken :D haha sedan är klockan halv 9 och sedan jaa kommer jag ej ihåg nå mer ;) (a)...

För jaa, Carro somnade tydligen och vakna igen 20 i 12, HAHA vafan hände ? xD känner i pannan och ojsan där ligger sudden  och boken har jag över mig xD gapskratta åt mig själv kollar på datan 100 rutor blinka xD haha poppis :p Där folk skrive och de jag HÖLL på att skriva med tror jag har dött och de har skrive liknande som "HALLÅÅÅÅ?:O" "CARROOOO??" VAD GÖRU? "MEN HALLÅÅ?" hahaha xD skrattade ännu mer tog av mig kläderna stängde av och slocknade igen :D haha

allltså sove från halv 9 igår kväll till halv 9 imorse, 12timmar, trött tjej eller ? :D skoj var de iaf;) Är ett levande nöjesfält jag :p hihii..

Nej nu har jag vare borta från matten ett tag iaf. :P nu blir de till o köra igen då.. :( VILL EJ :'((((

Aja puss hejs <33

(Student mössorna fick vi igår också, tur man går ut som ekonomi och inte som fordon ;) haha (min klass har en silverrand och alla andra blått, hmm men tydligen är silver Ekonomi och blått är ngt tilllägg man får göra själv, så känns skönt. :D)


Vääärldens gulligaste unge, Magnus min kusin (a) hela dagen idag och igår
lär ungefär såhär "Cajjo, kolla här, Cajjo kan inte ta mig, Cajjo jag ser dig hiii"
ja o.s.v. han älskar mig helt enkelt ;) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback