Ingen rast ingen vila.

Ja så har de vare ungefär i en veckas tid nu kan jag lova. :p Hela förra veckan blev de plugga teori, körlektioner hela veckan typ :P Ja herregud, hecktisk vecka gånger 1000!

Sedan fredagen bjöd de på fest hos Anna med Anna, Mig, Emma, Kicki och emma. :D Vi tjejor som umgås i klassen blev de då, jag råkade hoppa lite mycket till mackarena (eller de var inte BARA jag:p) Jag och emma rättaresagt, så ett glas gick sönder haha så är jag så packad så jag vette fan vad jag gjorde men jag hade tage skurmoppen o skura (duktigt va) sedan lagt den i diskhon (mindre duktigt) Men sedan hade jag fått fram damsugaren och dammsög också :D Ramlade dock med den men tanken som räknas, blev dock inte så bra heller men ändå :D men duktig är jag iaf :p hiihii.. Sedan vid 11 halv 12, blev de åka in till stan med thoms som chaffiis. :P Sedan blev de krogen efter 12 då JAG komm in ;) hehe blev svenssons och sedan liquid och sist Lyset. :D massa roligt. ;)

Lördagen började med en STOR huvudvärk xD hehe framiljen + kusiner och moster + fredrik(maddes kille) fick en massa presenter. :D bla :
- AS snygg lackväska
- typ 7 blommbuketer
- rosa miixer <3
- rouge
- presentkort på duka 2st 400:- och 250:-
- presentkort på ansiktsbehandling
- äggklocka
- as fin glas skål med ett hjärta i botten
- guld ring med en lilapärla
- örhängen och halsband
- tavla med bilder på mig o sara
- godiis, champagne m,m.

aah och en massa annat :p hehe (a) orka ej skriva allt. :p
Sedan bjöds det på smörgåstårta och marängtårta och Cheesecake. :D MUMMSSII.. Klockan rullade iväg så jag pressade ut alla från huset också började mitt party ;) Vi blev 9tjejer och det var en MASSA rooligt :D roligaste på länge måste jag nog säga. :p dunkade musik så de hade hörts ner till ljungan (och för er som inte vet vart de är så är de en biiit nedanför vårat hus) sedan enligt en kompis hade musiken hörts upp på gatorna bortanför en bit :D Mys mys, såå mkt dunkade vi på ;) haha.. Dansade så sterion hoppade ur typ 100ggr, käkade pot.gratäng, lövbiff och sås :D Mumms, sedan satt vi ute o snacka o hade de mysigt. :D sedan kom 2 kompisar till maja, fredrik och Jocke o hämtade oss med bil o körde oss till stan där de bar av till krogen :D det var aaaas skoj kväll :D

Sedan blev klockan mycket och vi hade träffa på Simon på BK och då var vi med han också fick vi skjuts med han o hans pappa hem ;D Så kom jag hem o min röst gav upp så lät som en kyckling.. :P ajja nog om de somnade vid halv 5 kanske.. :D

Söndagen hände de INGET på, bara sooov (a)


På party hemma hos Ålen :D


jag och kickii :pp fredagen


miina smörgåstårtoor :p


party hemma hos miig mys mys :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback